Støvkornet Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Hei. Ja, jeg vet dette høres ekkelt ut, men jeg har tre føflekker i ansiktet som jeg sitter å peller på mens jeg ser på tv eller noe. Jeg legger selv ikke merke til det før jeg sitter med litt blod på fingeren. Så jeg river altså av det mørke på føflekken, og ikke bare èn gang, men opptil flere ganger. Man hører jo mye skummelt om føflekker, og det er vell heller ikke så lurt å drive å forstyrre de på denne måten. De får jo ikke fred stakkars! Men er dette farlig??
Dricka Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Hei. Ja, jeg vet dette høres ekkelt ut, men jeg har tre føflekker i ansiktet som jeg sitter å peller på mens jeg ser på tv eller noe. Jeg legger selv ikke merke til det før jeg sitter med litt blod på fingeren. Så jeg river altså av det mørke på føflekken, og ikke bare èn gang, men opptil flere ganger. Man hører jo mye skummelt om føflekker, og det er vell heller ikke så lurt å drive å forstyrre de på denne måten. De får jo ikke fred stakkars! Men er dette farlig?? du får etterhvert stygge, store arr da. og du kan få infeksjon. slutt med det, du
Gjest *Maja* Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Tror det verste som kan skje at du får en infeksjon og et stygt arr.
Støvkornet Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2012 Ok, skal virkelig anstrenge meg for å holde hendene borte fra ansiktet. Fortalte det til ei venninne, og hu utbrøt: Det må du IKKE gjøre, det er livsfarlig!! Tenkte bare "Øh, livsfarlig trur jeg vell ikke, får høre med kvinneguiden" 1
Gjest *Maja* Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Ok, skal virkelig anstrenge meg for å holde hendene borte fra ansiktet. Fortalte det til ei venninne, og hu utbrøt: Det må du IKKE gjøre, det er livsfarlig!! Tenkte bare "Øh, livsfarlig trur jeg vell ikke, får høre med kvinneguiden" Hehe
ninuska_ Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Kan du ikke fjerne dem siden de er i veien for deg? Endret 13. oktober 2012 av ninuska_
Gjest Lille-pus Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Jeg tenker at du kanskje skal få tatt bort disse tre føflekkene. Spesielt siden de tiltrekker fingrene veldig, og det er vanskelig å ikke klore dem bort (klore som med neglene). En klinikk som bruker laser vil fjerne disse føflekkene pent og forsiktig, og arrene vil bli minimale, en liten prikk som normalt er littegrann lysere enn huden din bare. Føflekker som klør ville jeg spurt legen om Endret 13. oktober 2012 av Lille-pus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå