Gjest tarandus Skrevet 15. oktober 2012 #21 Skrevet 15. oktober 2012 Sjalu, TS? Ta igjen med samme mynt!
Singha Skrevet 15. oktober 2012 #22 Skrevet 15. oktober 2012 Lyden av god sex er da bare koselig. Hvordan i all verden går det an å reagere negativt på det? Anonym poster: b28a7b36f736e1ab3c3ea43d498e17c4 Det er ikke så koselig når man selv vil sove og kanskje skal tidlig på jobb? 3
pinar Skrevet 15. oktober 2012 #23 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg begynner å bli veldig lei av at naboene mine har sex hver natt. Hver eneste natt kl 02.00. Og at jeg skal stå opp kl 06.30. De er forsåvidt rolige sånn sett at de ikke lager sånn ekstremt høye sexlyder. Men! De har en seng som knirker noe voldsomt, samt at sengen står litt vekk fra veggen slik at den dunker inn i veggen for hvert støt han tar. Og den dunke lyden gir en vanvittig gjenlyd i veggen ned til meg.
Gjest Eurodice Skrevet 15. oktober 2012 #24 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg synes det er mange tullesvar her. Dunk i veggen, legg lapp i postkassen, ta igjen på samme måte etc. Det enkleste og beste er rett og slett å snakke med dem det gjelder. Det er det visst ingen av dere som har tenkt på. Jeg fikk for noen år siden nye naboer i rekkehuset, i leiligheten ved siden av min. Der var det høylytt aktivitet fra første natt. Soverommene lå vegg i vegg, og det var lytt, så det var ikke snakk om å få sove. Slik holdt de på, dag etter dag, natt etter natt. Om dagen var jeg på arbeid, og om kvelden stod gjerne tv-en på, så da var det ikke så forstyrrende. Etter tredje natten gikk jeg og ringte på hos dem. En ung mann åpnet døren. Jeg presenterte meg og sa jeg var lei for at det dreide seg om en klage første gang vi snakket med hverandre, men at jeg måtte si ifra. Jeg var svært diplomatisk, og han tok det pent. Jeg syntes nesten synd på ham, han rødmet og var tydelig flau. Etter et par dager ringte han på hos meg og fortalte at de hadde flyttet sengen til et annet rom og spurte om jeg hørte noe nå. Jag sa i en humoristisk tone at det hadde vært merkelig stille og at det var deilig. Det hører med til historien at vi alle ble gode venner. Kjæresten hans var innom hos meg rett som det var. Så for meg løste det seg på en ålreit måte . 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #25 Skrevet 15. oktober 2012 Arabella: Jeg synes det var bra av deg så si fra ansikt til ansikt. Jeg tviler på om jeg tør å gjøre det samme, men vi får se. Jeg banket i veggen flere ganger i natt, for jeg fikk ikke sove og de holdt på i timesvis. Blir i tillegg veldig sur og gretten om jeg holdes våken om natta. De brydde seg ikke, og holdt på og holdt på. Det er ikke det at de er høylytt hyling, men stønning og dunking som varer og varer og varer og varer og varer. Jeg blir gal! Og det har ingenting med at jeg ikke unner dem et godt sexliv. Jeg vil bare ikke være en del av det! Anonym poster: fcc2ef1fd3a27cd1ef1ac0b82cc59aee
Singha Skrevet 15. oktober 2012 #26 Skrevet 15. oktober 2012 Det er dessverre ikke alle naboer som tar slikt så bra. Har selv prøvd å fortelle et par tidligere naboer at nachspiel kl 5 midt i uka eller å ha sex i stua (som ligger ved siden av mitt soverom) med tilhørende RnB 5 timer før jeg skulle på jobb ikke var veldig kjekt for meg. Det falt for døve ører gitt. Heldigvis forsvant de relativt fort. Det var ikke bare jeg som klagde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå