MilleLille Skrevet 12. oktober 2012 #21 Skrevet 12. oktober 2012 Whatever tickles your pickle. Jeg foretrekker å ha sex mer enn én gang når jeg først finner noen jeg vil ha sex med. +1
Papirbit Skrevet 12. oktober 2012 #22 Skrevet 12. oktober 2012 +1 + 1 her og. Bryr meg virkelig ikke om noen har hatt tilfeldig sex,og kjenner flere folk som driver å syter etter å ha hatt ONS. DET ser jeg mer ned på en selve akten. Du er voksen, du har lyst på sex, du hadde sex. Ikke kom til meg og lyv om at du var så full og at du vanligvis ikke gjør sånt.
Gjest BM2 Skrevet 12. oktober 2012 #23 Skrevet 12. oktober 2012 Nei... Kan ikke folk gjøre som de vil? Så lenge det er snakk om likeverdige frivillige deltakere.
crystalcharm Skrevet 12. oktober 2012 #24 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Dessuten blir sexen med onenightsstands liiiite bra! Med mindre man mister jomfrudommen på slik måte, så er det jo det beste h*n har hatt til da Endret 12. oktober 2012 av crystalcharm 1
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #25 Skrevet 12. oktober 2012 Noen ganger er ONS akkuarat hva man trenger. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #26 Skrevet 12. oktober 2012 Sjelden det har fristet meg, men greit når det først har skjedd (ti år siden sist - etter det har jeg vært i et langt forhold og ikke hatt sex før nytt forhold). Jeg har ikke fått kompliserte følelser etterpå, ei heller sykdommer. Nå har jeg kjent nesten alle jeg har hatt sex (også "ons") med litt eller godt fra før, bare to ganger det skjedde første gang jeg traff vedkommende (og da hadde vi mange felles kjente). Å bli med en vilt fremmed jeg ikke en gang har felles kjente med hjem fra byen er jeg nok for skeptisk til, men hva andre gjør får være deres sak. Anonym poster: 3b648c3e999a6c4c3c64358cd9d23076
Gjest Janus Skrevet 13. oktober 2012 #28 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har ikke noe i mot å være raskt intim med en ny kvinnelig bekjentskap om kjemien og lysten er der. Sannsynligvis kunne jeg hatt sex med en kvinne jeg aldri hadde utvekslet et ord med (det har egentlig hendt en gang når jeg tenker meg om). Men da vil jeg som regel i de aller fleste tilfeller ha full pakke og foruten å nyte hele kroppen henne fra topp til tå inkluderer det å sove sammen, kose, kysse, våkne sammen og spise frukost sammen (har alltid egg og bacon i kjøleskapet). Men å kun finne seg noen med det formål å ha sex for så å stikke av når man er ferdig har aldri tiltalt meg. Kanskje jeg har for lav sexlyst?
aquiz Skrevet 13. oktober 2012 #29 Skrevet 13. oktober 2012 Kjedelige... ONS er rett og slett kjedelige! Har enda til gode å ha en ONS hvor gutten faktisk har som mål å VIRKELIG tilfredsstille. Skal han bare tømme seg kan han hellere lage litt showerbabies.
Tulling Skrevet 13. oktober 2012 #30 Skrevet 13. oktober 2012 Sikkert fint for de som liker sånt. Men ikke noe for meg. 1
Lilliani Skrevet 13. oktober 2012 #31 Skrevet 13. oktober 2012 Dessuten blir sexen med onenightsstands liiiite bra! Med mindre man mister jomfrudommen på slik måte, så er det jo det beste h*n har hatt til da Da lurer jeg på hvilke one night stands du har vært borti! Har enda til gode at det ikke blir kanonbra! Tross en del alkohol er det alltid like nytt, spennende, koselig og gøy! Jeg liker ons veldig godt! Super måte å få dekt behovene man har som singel! 2
Gjest Gunfreak Skrevet 13. oktober 2012 #32 Skrevet 13. oktober 2012 Vet egentlig ikke om jeg er en ONS type. Aldri prøvd, eller jeg prøvde jo sånn feste puling, men har aldri dratt på byen for å få napp
crystalcharm Skrevet 13. oktober 2012 #33 Skrevet 13. oktober 2012 Da lurer jeg på hvilke one night stands du har vært borti! Har enda til gode at det ikke blir kanonbra! Tross en del alkohol er det alltid like nytt, spennende, koselig og gøy! Jeg liker ons veldig godt! Super måte å få dekt behovene man har som singel! Tja, blir veldig klumsete når jeg har sex i fylla så da blir det jo lite sjarmerende når fyren kan få en tå eller albu i øyet eller når jeg tråkker eller kneer han i ballene feks. Yippeee......
MrSmith Skrevet 13. oktober 2012 #34 Skrevet 13. oktober 2012 Den beste onsen jeg har hatt var med ei jente som var sterkt overvektig. I etterpåklokskapens skarpe belysning, tror jeg det var fordi hun stort sett gjorde alt selv, har aldri blitt tømt så mange ganger på ei helg. Et tåkelagt og avsluttet kapittel for min del . Bælgfull og bare tøys stort sett. Sjeleglad for at jeg har kjæreste som dekker noen av mine behov.
Pene sko... Skrevet 13. oktober 2012 #35 Skrevet 13. oktober 2012 Ikke min stil. Gøy at du ønsker deg et knull med meg ut i de små timer, men du får nok finne deg noen andre å leke med, eller vi kan i stedet treffes i morgen over en kaffe for å bli kjent med hverandres hoder før vi blir bedre kjent med hverandres kropper. Det er i hvert fall min mening. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #36 Skrevet 14. oktober 2012 Et ons funker veldig bra av og til. Min erfaring er også at sexen ofte kan være veldig bra, særlig om vi ikke er for fulle/trøtte. I mine single perioder har jeg hatt noen ons, og sjelden eller aldri angret. Senest møtte jeg ei jente i Bergen på torsdag kveld hvor jeg var på jobb et par dager. Satt i møter hel dagen, og når jeg kom tilbake til hotellet tok jeg meg en dusj før jeg gikk ut for en sen middag og en øl. Ble plassert nærme 4 jenter som var ute på venninnemiddag. Ble med de til en bar etterpå, og fikk god kontakt med hun ene. Hun var single som meg, og ble igjen når de andre etterhvert dro hjem. Sjarmerende og søt, og vi flørtet. Når klokken nærmet seg ett, sa hun rett ut at jeg "ga henne skitne tanker", og vi ble enige om å dra på hotellet mitt og kose oss.. Natten ble kjempebra, vi var begge rimelig kåte, og vi drev på i flere timer og omganger (dvs en halv pakke kondomer;)). For meg som elsker damer i strømper, var det en bonus at hun hadde på stayups. Morgenen etter, dusjet vi sammen og elsket en siste gang før vi begge dro hvert til vårt. For meg var dette et deilig ons, og jeg tror neppe jeg ser henne igjen. Anonym poster: 4c4526894699b9f3ceca6043ce1f2706
Gjest Wilhelmine Skrevet 14. oktober 2012 #37 Skrevet 14. oktober 2012 Ikke min greie. De jeg skal til sengs med skal være folk jeg har blitt kjent med og har følelser for Andre får nå gjøre som de vil - whatever floats your boat.
momo Skrevet 14. oktober 2012 #38 Skrevet 14. oktober 2012 Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om. Men selv så passer det ikke meg helt. Sex er for meg alt for mye forbundet med følelser. 1
Facepainter Skrevet 18. oktober 2012 #39 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg hadde faktisk en nattstand i sommer hvor hun både fikk sprutorgasme og ba om analsex. Det var litt sånn woooaaah, selv for meg.
RoH Skrevet 18. oktober 2012 #40 Skrevet 18. oktober 2012 Inngår ikke blant topp ti. Men for all del. I nøden ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå