Gå til innhold

Uff, "møtt veggen?"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en stri tid med mye å gjøre i tillegg til sykdom i familien. Ja, det har vært mye over lang tid. På vei hjem fra jobb i dag, som vanlig til fots, kjentes det plutselig ut som om jeg, ja, gikk rett på en vegg. Alle krefter forsvant på et øyeblikk og jeg ble stående og ikke begripe hvordan jeg skulle komme meg hjem. Ingen steder å sette seg ned, ingen buss å ta. Hjem kom jeg, men jeg aner ikke hvordan jeg klarte det. Nå er jeg tom. Så sliten at det nesten gjør fysisk vondt.

Hva gjør jeg nå, da? Andres erfaringer mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper å be om hjelp fra de nærmeste og i tillegg bare be om å bli hentet eller noe og så hvile masse og sove masse er min erfaring, og oppsøk en lege som kan ta diverse blodtester om du har god kjemi i kroppen din, eller om du mangler f.eks b12 eller magnesium eller andre viktige stoffer :) lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har autoimmun skjoldkjertelbetennelse og skal til legen og måle stoffskiftet nå i denne måneden. Jeg tar ikke medisiner ennå og får bare måle én gang i året så det kan jo godt være dette. Ihvertfall gjør det ikke saken noe bedre, vil jeg tro.

Skrevet

Jeg sliter med stoffskiftet selv, og har også møtt veggen. Er ikke noe moro, men så lenge man skjønner hva som skjer, og man får hjelp går det bra. En tur til legen høres ikke dumt ut. Håper det ordner seg. Stor klem!

Anonym poster: c4de96f82420ac8961765f86856f352c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...