Gå til innhold

Dekket Brystreduksjon? ++

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg var hos fastlegen min i Bergen i dag, og fikk henvisning til Fana Medisinske Senter for konsultasjon om brystreduksjon. Jeg vet ingenting om jeg kommer til å få dekket en slik operasjon.

I tillegg er jeg student, og lurer på om noen andre studenter har tatt brystreduksjon, og om dette gikk utover studiene? Isåfall, mye? Og hvor lenge må man eventuelt holde seg hjemme? Jeg har hittill ingen fravær, men hadde vert utrolig trist dersom dette skulle gå utover studiene..

Jeg bruker strl 85 D, er 21 år, 160 cm høy og veier 60 kg. Noen som tørr å forutsi om dette kommer til å gå bra eller ikke, at jeg får dekket reduksjonen? Sliter med rygg og nakke-plager, hodeverk, spesielt etter trening, og bruker omtrent bare sports-BH'er fordi ingenting annet er behagelig og får de til å se mindre ut. Jeg har også alltid tenkt at brystene mine er for store i forhold til kroppen min, og nå har jeg altså bestemt meg for å redusere dem - DERSOM jeg får det dekket. Ellers har ikke en fattig student råd dessverre :-)

Gjerne kom med tanker, erfaringer og innspill om emnet brystreduksjon - jeg trenger all kunnskap jeg kan få :-)

Endret av LinneaB
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som mye pupp på liten kropp så vil tro du kan få det dekt. Men nå er ikke jeg kirurg og jeg har ikke sett deg så kan ikke uttale meg utover det.

Vet ikke hvordan det er med reduksjon og tiden etter, men skole burde du nok klare etter en sånn operasjon, kanskje ha en uke fri for å komme deg. Er mer fysisk arbeid man skal holde seg unna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...