Gå til innhold

Sommerkroppen 2013!


Gjest Blue Jeans

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Jeans

Hvert år utsetter og utsetter jeg det til det ikke lenger er mer igjen av sommeren. I Januar tenker jeg ,- Har god tid, venter til mars! sånn fortsetter det fram til ja, sommeren er over.

Siden jeg ikke er direkte stor, men heller utrent og "dvask" er det en livsstilsendring som må til. Jeg er ekstremt usunn, og selv om jeg kan ta i litt på trening nå og da, så er kostholdet jeg har i dag latterlig sykt.

Det skal det bli en slutt på, og til sommeren 2013 danser jeg rundt i de kjolene jeg virkelig forguder for mye til å ville bruke nå. Og sist men ikke minst så vil jeg ha en selvtillit som holder.

Problemet er ikke å starte, men å holde ut. Legge nye vaner og ikke falle tilbake selvom ikke humøret alltid er på topp.

For å motivere meg selv denne gangen, skal jeg ta bilder underveis. Har utrulig lyst på en trent kropp! Og ikke minst, en sunn kropp.

Så var det bare å holde på motivasjonen da....

Andre som begynner på sommerkroppen 2013 nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne henger jeg meg på!

Sliter med akkurat det samme som deg, vente, vente, vente... Men NÅ skal jeg virkelig begynne å ta tak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Denne henger jeg meg på!

Sliter med akkurat det samme som deg, vente, vente, vente... Men NÅ skal jeg virkelig begynne å ta tak! :)

Så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

I dag har jeg trent 40 min på tredemøllen. Føler jeg er i dårlig form nå...

Føler meg så utrulig oppblåst, ikke bare magen, men hele kroppen. Sinnsykt ubehagelig, har en vemmelig følelse og jeg er urolig. Håper det gir seg snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

12.10.12

I dag har jeg ikke trent noe særlig (enda) men har vasket mye! Forbrenner i allefall noen kalorier på det.

+ Jeg tok knebøy(?) i mens jeg krøllet håret i dag, SUPERGIRL

Etter planen skal jeg trene på tredemøllen og ta noen styrkeøvelser senere i kveld. Har flyttet tredemøllen bort til tvn så da blir det bra!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

12.10.12

I dag har jeg ikke trent noe særlig (enda) men har vasket mye! Forbrenner i allefall noen kalorier på det.

+ Jeg tok knebøy(?) i mens jeg krøllet håret i dag, SUPERGIRL

Etter planen skal jeg trene på tredemøllen og ta noen styrkeøvelser senere i kveld. Har flyttet tredemøllen bort til tvn så da blir det bra!:P

Og, jeg har trent 60 min på tredemøllen :danse:

Fortsetter jeg sånn når jeg i allefall målet mitt i tide, må kanskje bare gjøre noen justeringer i kostholdet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Jeans

I dag har jeg trent halvannen time på tredemøllen! Vil ta noe "styrke" senere i kveld. Eier ikke muskler. Ikke at jeg får muskler av å gjøre noen bevegelser på gulvet men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...