Gå til innhold

Penisring i mykt, elastisk materiale eller i stål?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er egentlig best, en myk eller hard penisring? Hva gir "best resultat"?

Har prøvd mykt en stund, men dama og jeg vurderer noe nytt nå, så spørsmålet er om man da skal gå for en myk eller hard variant.

Har dere opplevd noen forskjell med typene deres ved bruk av myk versus hard penisring? Hva var bra og hva var dårlig med de to forskjellige typene? :)

Anonym poster: e735e7592bbd261b5def0f5011932574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg og kona har en del erfaring med dette :-)

Jeg har drevet med ringer, tau og litt vekter i pungen i masse år.

Det er litt varierende om jeg fester bare rundt pungen eller også rundt rota på kuken

Det jeg liker definnitivt best er nok elastiske silikon eller trp ringer eller strekkere. Stramme og trange slik at de strekker og klemmer godt.

Og på noen dager hvor kåtskapen er ekstra stor kommer det frem noen tunge stålringer til å hekte rundt pungen. Strekker og svinger godt.

Et mykt tau som en skolisse er også fantastisk. Bare å knyte i vei og bare fantasien setter begrensningen i strammhet, varianter og slikt :-)

Skrevet

Ok, takk for svar, får se hva vi finner.

Skrevet

Ok, takk for svar, får se hva vi finner.

Jeg har prøvd litt forskjellige varianter også.. Prøvde en variant som var noen kuler inne i en gummiring, forholdsvis hard gummi. Denne var forsåvidt bra, men når tenningen kom ekstra hardt og sakene utvidet seg noen millimeter ekstra, så ble den rett og slett vond.

Har egentlig kommet frem til at "mykt, men bestemt" er det som funker best. Mykt for å unngå smerte, jeg liker ikke det. Bestemt, for den skal jo ha en funksjon.... Den skal jo tross alt holde tilbake litt blod for å forsterke ereksjonen, så jeg har egentlig landet på noe som denne:

http://www.forvoksne.no/stronghold-duo-p-233-c-570.aspx#.UHhwv28xoYs

Den er stram nok, og har litt "greier" på seg slik at fruen liker det når den treffer henne også..

Lykke til på letingen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...