Gå til innhold

Hyppig vannlatning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Det siste året har jeg slitt voldsomt med hyppig vannlatning når jeg skal sove. Jeg kan ha en runde med 10-15 doturer fra jeg legger meg til jeg sovner, så det kan ta flere timer før jeg sovner. Så våkner jeg av at jeg må på do, så er det på´n igjen.

Det som slår meg er at det er sånn mest når jeg er sliten og virkelig trenger å sove. Hvis jeg står opp og bare har sovet 3 timer, og prøver å legge meg igjen på dagen, så er det like ille. Noen ganger kommer det normale mengder urin ut, andre ganger er det bare en liten dråpe, litt som UVI. Legger meg, og 5 minutter senere må jeg på do igjen.

Jeg har vært utredet på sykehus, det eneste som gjenstår er cystoskopi. Personlig tror jeg at dette dreier seg om stress. Jeg opplever en enorm uro pga doflyingen, og dagene mine bærer veldig preg av at jeg ikke har sovet. Det har gått så lenge at jeg begynner å føle meg aggressiv fordi jeg er så sliten. Jeg gruer meg jo nesten til å legge meg fordi jeg vet hvordan natta blir. Jeg må understreke at det ikke har noe som helst med væske-inntaket mitt å gjøre.

Jeg har blitt tilbudt medisiner, men dette er medisiner med bivirkninger, og det vil skape andre problemer igjen. Jeg har så langt prøvd soneterapi uten hell.

Er det noen andre som har hatt samme problem og fant en vei ut av det? Tok dere cystoskopi også?

Anonym poster: 484439d2619c0a7e6e1d52f1d20601dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan også ta med at jeg er kvinne i 30 årene. Vannlatningen kan også være hyppig om dagen, men det er altså natten som er verst. Er ikke inkotinent.

Anonym poster: 633a4228ccc47bc21f1d156db8ab42a1

Skrevet

*dytte*

Skrevet

Dytter på denne, vil gjerne høre andre sine erfaringer. Noen som har funnet en behandling som har fungert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...