Orgazmo Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Vel? Kan man rett og slett få for mye? Grunnen til at jeg spør, er at jeg har en tendens til å sprute ganske mye noen ganger. Mer regelen enn unntaket egentlig. Har et relativt sunt kosthold (litt for mange egg kanskje, menne...) hvor jeg får i meg mye frukt og grønt (herunder selleri, som jo er bra for produksjonen), og har vel ellers en helt normal livsstil. Noen jenter mener jeg cummer ALT for mye, mens andre igjen elsker det. Så...jah.
waco Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 det kommer vel an på hvor lenge siden du spruta sist?
Orgazmo Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2012 Jojo, det sier seg jo selv. Men ja, jeg cummer ganske mye uansett, ehe... Hva mener jentene her inne?
Tulling Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Swallow or it goes in the eye ? Fra spøk til alvor. Bryr meg ikke om det, men er ikke verdens største fan av cum. Du MÅ jo ikke grise overalt heller. Så ser ikke problemet.
micromaya Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Åh, jeg synes det er digg med masse sæd! Svelger villig unna, jeg 6
Suzy Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg vil tro det ikke er snakk om litervis i forskjell fra andre menn, men snarere en spiseskje ekstra, og da spiller det ærlig talt ingen rolle. 1
Orgazmo Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2012 Åh, jeg synes det er digg med masse sæd! Svelger villig unna, jeg flink pike 2
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Jojo, det sier seg jo selv. Men ja, jeg cummer ganske mye uansett, ehe... Hva mener jentene her inne? Det er jo ikke sånn at du kan noe for sølet.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg merker at jo mer kåt jeg er, og jo flere ganger jeg er kåt uten å få orgasme, desto større ladning når det først kommer. Virker som om det er slik at man samler opp litt ekstra for hver gang man er steinkåt og hard uten å sprute. Er jeg litt lunken til sex'en, så kommer det heller ikke så mye når jeg cummer (som du så harry kaller det). Og om det er lenge siden sist, det spiller ingen rolle på mengden. Anonym poster: f248e58c78226a31717305e5072556c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå