Gå til innhold

Migrene eller noe mer alvorlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

For noen uker siden begynte jeg plutselig å bli bilsyk. Ble bilsyk bare ved å se på tilbehør til bil i katalog, og siden da har jeg vært bilsyk. Jeg har ikke vært bilsyk siden jeg var liten, så synes det er rart det plutselig kom!

Uken etter fikk jeg vondt i hodet, bak på venstre side. Pulserende og dunkende.

Nå, 1 uke etter jeg fikk vondt i hodet, har det kommet hver dag hele uken! Det kan komme plutselig, uavhengig av hva jeg gjør. Jeg har et normalt, greitt kosthold, ingen sykdom, og er frisk. I de siste dagene har jeg plutselig blitt svimmel, uten noen grunn til det, kan stå og skifte bleie på babyen, og plutselig må jeg stoppe opp litt, på grunn av svimmelheten. Det kommer uavhengig av hva jeg gjør. Jeg har også vært "lat/sliten" de siste dagene...har ingen grunn til å være "lat/sliten", kom plutselig det og... uff...

Jeg skal heldigvis bestille legetime i morgen. Har heldigvis en dyktig fastlege, så han finner nok ut hva som er galt.

Googlet symptomer på hodepine, og migrene kom opp. Leste litt på det, og kom på at søsteren min har slitt med migrene i mange år.

Noen av dere lesere, som har opplevd noe av dette som kan dele erfaringer, tips og triks?

Videoannonse
Annonse
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Jeg har migrene, og jeg vil ikke si at det du beskriver virker som migrene selvom du har visse likhetstrekk. Godt du skak til legen!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...