Gå til innhold

Kompani Karlsen, drar de spøken for langt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns av og til han drar spøken litt for langt, slik at det ikke blir morsomt. Som for eksempel når han lurte en mor om at datteren var butikktyv. Moren ble jo helt fra seg av bekymring.

Hva mener dere?

Anonym poster: 37bf9e14095fe6d10c7589bce248943b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av det lille jeg har sett ja, jeg synes det.

Nå liker jeg ikke sånne lureprogrammer,da. Og jeg liker absolutt ikke den godeste Karlsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de vanlige spøkene er OK.

Det jeg ikke syntes er greit er den "one-man flash mob" hvor de får folk til å melde seg på for å være med på å dra igang en flash-mob, hvor de står der på togstasjonen og synger og danser, og folk stirrer stygt/rart på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg og ler nesten like mye som karlsen selv, skjønt, jeg lurer på om akkurat det er mulig.. Men jeg skal være helt enig med Bobler, den flash mob greia får jeg rett og slett litt vont av og det har hent jeg har skiftet kanal når det innslaget er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk vondt av både han på Oslo City og Oslo S , men la merke til litt rar filming på Oslo City. Han danset jo ved hovedinngangen, men de hadde også filmet folk som satt på La Baguette (En etasje under, umulig å se han fra der han sto) og lo. Noen andre som la merke til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også de drar den litt for langt noen ganger, ja.

Sånn som han unge gutten som var på restaurant med kompisene og de lot som han hadde bursdag. Stakkaren begynte jo å gråte til slutt og trodde sikkert livet hans var over. Den synes jeg var drøy.

De bør også ta en litt grundigere bakgrunnssjekk på dem de skal lure. Det innslaget med det muterte rottemennesket eller hva det var, fikk jo han ene fyren til å bli aggressiv og nesten gå og knuse det lille monsteret. Ble litt redd, jeg.

Endret av Vendie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flash mob-greiene syns jeg er morsomt, det går jo kun på at de blir flaue, verre med de spøkene som gjør at ofrene nærmest gråter av fortvilelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at det ikke er morsomt når de får folk til å gråte og bli lei seg.

Anonym poster: bb71e962e38e66cc620b26f396cd7df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fikk vondt av både han på Oslo City og Oslo S , men la merke til litt rar filming på Oslo City. Han danset jo ved hovedinngangen, men de hadde også filmet folk som satt på La Baguette (En etasje under, umulig å se han fra der han sto) og lo. Noen andre som la merke til det?

Når jeg ser på videoen nå, så har du veldig rett. Kanskje Karlsen har lurt oss alle?;)

Det er faktisk folk som ser opp, men det er ingenting under der han står. Og det er ingen sitteplasser i den etasjen, og for de sitteplassene på restuaranten som ligger rett over så er det ingen som ser ned. Så dette er bare klipp og lim, sikkert fordi de ikke fikk filmet nok reaksjoner, så de lagde sine egne fake.

http://www.youtube.com/watch?v=x1G-8vFn6xY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...