Gå til innhold

Utråling!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke dette er rett sted å poste dette,men det går vel på hvordan man blir tiltrukker av noen?

Anyway,mitt spm er: hvordan får man god utstråling? Jeg føler faktisk at jeg ikke har det,uten at jeg kan forklare det så godt. Å det handler ikke om utseende,såpass vet jeg. Men hva er det med de som kommer inn i et rom og bokstavelig talt lyser det opp? Hva er det disse gjør/har? Det finnes kanskje ikke Ett svar,men noen tips hadde vært til hjelp!:) hvorfor være anonym når du kan være midtpunkt..:)

Anonym poster: ffeaccaa4c1458940ad9b2f71664adda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smil (med hele ansiktet). Ha en positiv tone. Snakk med alle (selv de du ikke liker). Le. Vis selvtillit. Vær utadvendt.

• Liker 1
Skrevet

De har den indre gløden, den du ikke kan lage deg på bestilling. Noen bare har den. Det handler vel om selvtillitt og det å møte verden med et åpent sinn, vil jeg tro?

Det hjelper ikke å smile om du ikke mener det, spille positiv om du egentlig ikke er det, le på måfå. Du må mene det inne i sjela.

• Liker 3
Skrevet

Indre trygghet og et temperament inni deg som du viser en sjelden gang i blant når du opplever noe som er åpenbart urettferdig, da viser du at du står for dine meninger.

Men hovedinntrykket bør være at du er ekte omsorgsfull og alltid prioriterer å lytte, fremfor å tenke på hva du selv skal si. Det andre sier er alltid viktigst, for dem. Hva du selv tenker og mener er viktigst for deg selv, hold det gjerne for deg selv. Utstråling er andres opplevelse av deg, og du får den av andre, ikke fra deg selv.

Skrevet

Hvis du lærer deg å være bevisst på kroppsspråket ditt så kommer du langt.

Bli god på småprat

Smil mye

Ta på folk

Vær oppmerksom på de rundt deg og gi komplimenter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det må bare komme naturlig! Det hjelper ikke som micromaya sa ovenfor her, hvis du ikke mener det i sjela da vil ikke folk legge merke til det på samme måte som de som "bare har det". Kommer veldig an på menneskene som er rundt deg også, noen er så konservative og redd for å sleppe seg løs og noen har bare den auraen som får deg til å slappe av og slå deg løs som du er. Folk påvirker deg også :)

Men husk å alltid være hyggelig mot andre uansett, vær interessert i dem, vær deg selv, hvem enn du er, så vil andre legge merke til deg, uansett hva det betyr! Mennesker vil alltid være direkte stygg mot hverandre men det handler som oftest ikke om deg, men bare om dem. La folk slippe til, så er det egentlig alt som betyr noe!

Endret av crystalcharm
  • Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Enten har man utstråling, eller så har man det ikke, tror jeg. Dessuten tror jeg faktisk det til dels er medfødt. Jeg har jobbet i barnehage i mange år, og ser kjempeforskjell på ungers utstråling helt fra de er veldig små. Noen bare har det, rett og slett.

Skrevet

Som andre sier så går det på personlighet.

Jeg lyste selv opp rom med mitt lyse vesen før. Jeg var pen, jeg smilte 99% av tida, jeg var åpen, utstrålte trygghet, sorgeløs, snill som lammet selv, var med på alt, var smart og snakket med alle! Verden var min lekeplass og jeg visste det!

Kan nevne at jeg var godt hatet av noen venninner fordi de var sjalu.

Er mye enda, men innimellom er tar livet drepen på litt av utstrålingen. :)

• Liker 1
Skrevet

TS her! Tusen takk for svar!:) jeg har gått å stusset lenge på hvilken ustråling jeg har..moren min mener jeg er veldig lukket,og ikke inviterer til kontakt. Dette har jeg ikke tenkt så mye over egentlig,men kan skjønne det..! Hun har påpekt mang en gang når vi har vært på butikken el.l at det er mange menn som ser på meg,men at jeg er "iskald" og lukket..hun er moren min da,og syns jeg er den peneste som fins,but still:) må få lov å si at jeg er ganske OK,syns selv jeg kan være veldig fin når jeg bare steller meg litt. Men syns det er veldig synd hvis jeg virker overlegen og sur... Skal absolutt prøve å bli mer bevisst på det..begynner med å smile litt mer enn hva jeg gjør. På jobb tror jeg at jeg blir oppfattet som en rolig og gøyal figur. Litt klovn. Det er forsåvidt en rolle jeg trives med,men utenfor jobb er det visst litt forskjell:p

Skrevet

Indre trygghet og et temperament inni deg som du viser en sjelden gang i blant når du opplever noe som er åpenbart urettferdig, da viser du at du står for dine meninger.

Men hovedinntrykket bør være at du er ekte omsorgsfull og alltid prioriterer å lytte, fremfor å tenke på hva du selv skal si. Det andre sier er alltid viktigst, for dem. Hva du selv tenker og mener er viktigst for deg selv, hold det gjerne for deg selv. Utstråling er andres opplevelse av deg, og du får den av andre, ikke fra deg selv.

Hva faen for et bilde er det du har?..

Anonym poster: 45238e8797ce99dc3b0bd8e45a4b2a1d

Skrevet

Selvsikkerhet. På en avslappet måte, ikke på et arrogant vis.

Skrevet

Bli god på småprat

Smil mye

Ta på folk

Denne liker ikke jeg ihvertfall. Vet om flere som synes at når noen tar på deg kan det oppfattes slesk og innsmigrende. Litt på linje med å være for snar med å bruke fornavn (typisk dårlige selgere).

Enig ellers.

• Liker 2
Gjest Stille vann
Skrevet (endret)

TS her! Tusen takk for svar! :) jeg har gått å stusset lenge på hvilken ustråling jeg har..moren min mener jeg er veldig lukket,og ikke inviterer til kontakt. Dette har jeg ikke tenkt så mye over egentlig,men kan skjønne det..! Hun har påpekt mang en gang når vi har vært på butikken el.l at det er mange menn som ser på meg,men at jeg er "iskald" og lukket..hun er moren min da,og syns jeg er den peneste som fins,but still:) må få lov å si at jeg er ganske OK,syns selv jeg kan være veldig fin når jeg bare steller meg litt. Men syns det er veldig synd hvis jeg virker overlegen og sur... Skal absolutt prøve å bli mer bevisst på det..begynner med å smile litt mer enn hva jeg gjør. På jobb tror jeg at jeg blir oppfattet som en rolig og gøyal figur. Litt klovn. Det er forsåvidt en rolle jeg trives med,men utenfor jobb er det visst litt forskjell:p

Jeg er kanskje litt som deg, litt lukket og "kald". Det er nok bare fordi jeg er litt sjenert og ikke så utadvent. Jeg tror at man kan ha utstråling selv om man er slik, det blir bare på en litt annen måte. Jeg får ofte høra et jeg kan virke mystisk og tar det som et kompliment :fnise: . Man kan ofte virke litt arrogant og kald dersom man ikke er utadvent og er sjenert, og det er litt kjipt, for det stemmer jo ikke. Jeg syntes ofte stille og sjenerte mennesker har utstråling også. Man MÅ ikke være den som viser seg mest frem og den som gliser bredest.

Ellers syntes jeg det er helt greit å være litt mystisk :ler:

Endret av Stille vann
Gjest Stille vann
Skrevet

Bli god på småprat

Smil mye

Ta på folk

Folk som er slik oppfatter jeg ofte som masete og falske...

Jeg tror at utstråling ofte er i øyet som ser. Den snakkesalige, blide, utadvente jenta kan, på en roligere person, virke fjasete og slitsom. Den stille, rolige, beskjedne jenta, som mange syntes er kjedelig, kan virke trygg og behagelig på en som setter slikt høyt.

Skrevet

Man kan fint ha utstråling selv om man er innadvent - personlig er jeg svak for den typen utstråling trygge introverte mennesker har. Den er behagelig og absolutt ikke lukket, mer lyttende. Jeg er innadvent selv og har nok vært ganske lukket og sjenert - og ser at jeg ser sur/alvorlig ut på bilder og sånt. Etter at jeg har fått et godt forhold til meg selv merker jeg at jeg går og smiler mer, og tar lettere kontakt med folk - nå opplever jeg stadig at folk ser på meg og smiler, det la jeg i hvert fall aldri merke til før. Tror ikke det er fordi jeg er særlig pen eller noe, så utstrålingen eller måten å møte omverdenen på har definitivt noe å si.

Og ikke prøv å være noe annet enn du er (f eks utadvent om du er innadvent, fysisk om du ikke liker å ta på folk osv), men lær å trives med deg selv. Så har du nesten automatisk mer å gi andre mennesker.

Anonym poster: e31f1e0da08143643b4bfbd9a66d63bf

• Liker 1
Skrevet

Hun har påpekt mang en gang når vi har vært på butikken el.l at det er mange menn som ser på meg,men at jeg er "iskald" og lukket..

Da synes jeg moren din er streng på definisjonen av "varm" og "åpen", for både jenta og mannen skal være ganske spesiell om hun de skal få kontakt i butikken.

Anonym poster: e46094fcb5a3a454f81aab84d3b9bd8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...