Gjest MrsL Skrevet 26. februar 2004 #1 Skrevet 26. februar 2004 JIPPIIIIIIII Grugleder meg enormt og har bare lyst at dagene skal gå fort og at det skal bli mer jeg kan planlegge og at gjestene skal svare på invitasjonene :-)
Gjest Lompa Skrevet 26. februar 2004 #2 Skrevet 26. februar 2004 *sukk!* Heldiggris. Vi har ikke engang sendt invitasjoner ennå, vi....Men så er det også hele 7 måneder igjen for vår del,da.... Lykke til med de siste fire månedene før dagen er der...
Fru Snurp Skrevet 26. februar 2004 #3 Skrevet 26. februar 2004 har bare lyst at dagene skal gå fort og at det skal bli mer jeg kan planlegge Du må gjerne bidra i planleggingen vår. Jeg sender over ToDo-liste Men du begynner å få litt dårlig tid, for det er bare 11 uker til bryllupet
Gjest MrsL Skrevet 26. februar 2004 #4 Skrevet 26. februar 2004 Frk. Snurp Skrev: Du må gjerne bidra i planleggingen vår. Jeg sender over ToDo-liste Det er bare å kaste den over meg Har nok sikkert litt å planlegge selv enda, men føler at det er litt fortidlig for å planlegge enkelte ting. Men jeg hjelper andre der jeg kan :-)
viblie Skrevet 26. februar 2004 #5 Skrevet 26. februar 2004 Gratulerer med dagen Ibe! Ja tenk at om 4 måneder så står vi brud :-) Vi har ikke fått sendt ut invitasjonene enno, da vi har forandret sted. Så vi har fått det siste på plass med lokale og kirke i dag. Så nå kan vi få sendt invitasjonene avgårde.
Isiselin Skrevet 26. februar 2004 #6 Skrevet 26. februar 2004 Ja, herregud, det er det jo!!! Å, så spennende! Jeg synes at det går skikkelig fort dene ene dagen og den andre dagen kan jeg finne på å si at det går alt for sakte før dagen vår er her, men når jeg tenker på det føles det jammen ikke lenge siden jeg fortalte mammen min at vi skulle gifte oss og det er 6 måneder siden!! Jippiiii! Gleder meg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå