Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg bare lurer på hva som skjer med min journal hvis jeg eventuelt bytter lege? Blir den automatisk overført, eller begynner jeg på scratch hos ny lege? Jeg har for tiden fastlege hos studenthelsetjenesten på Blindern, og har vært hos to, tre forskjellige der opp gjennom årene, har hatt et par akuttimer, fastlegen har hatt ferie etc. Har alle legene der tilgang til min journal, eller bare min fastlege.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Det kommer nok veldig an på hvor du bytter fra og hvor du bytter til. Jeg har byttet fastlege fra et fastlegekontor til et annet, da fulgte ingen journal. Deretter byttet jeg tilbake til en annen fastlege på det første legekontoret, og da hadde denne legen tilgang på journal fra den forrige fastlegen på det samme kontoret, men ikke til den fastlegen på det andre kontoret. Dersom man ønsker at fastlegen skal ha tilgang på gammel journal, er ikke det noe problem - man ber bare gammel fastlege sende det over til ny fastlege. Anonym poster: 994baaa92d0aa10317843586a8698c0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå