AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har tidligere begynt på bil lappen men kom aldri så langt!! Nå vil jeg begynne igjen, men jeg vil gjerne ha kjøreskole med pakke løsning.. Så hvilken som tilbyr et og hvor!! Gjerne i Telemark eller på Sørlandet..Og tilbyr de teorien med på pakken? Anonym poster: 10c4262ee038c30df6bdd52f1e39f8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. oktober 2012 #2 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vil anbefale en kjøreskole i Porsgrunn som heter Nr. 1. De har flinke lærere der. De aller fleste kjøreskoler tilbyr en eller annen form for pakke. Det er bare å ringe og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 11. oktober 2012 #3 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hamar Trafikkskole er å anbefale. Gode lærere, behagelige biler til en bra pris. Sissels er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. oktober 2012 #4 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hamar ligger da ikke på Sørlandet eller i Telemark? Ellers finnes det trafikkskoler så og si overalt, så det beste er å velge et sted nær der du bor. Det er laaaaaangt fra nord-østre Telemark til vest i Agder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 11. oktober 2012 #5 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hamar ligger på Østlandet, ja. Vet at det er et stykke fra Telemark. Men bare nevnte et par i slengen. Hvis det var av interesse. Tar da ikke lang tid å ta lappen, kan jo bare feriere i Hamar en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå