Gå til innhold

Evig dum


Cho Kon It

Anbefalte innlegg

Da var det på tide med dagbok nummer ørt-og-fjørti.

Jeg har forsøkt meg på blogging, men foretrekker dagbok her inne. Føler det blir litt mer interaktivt, i motsetning til en blogg, hvor jeg føler jeg står på såpekassen min og roper ut (u)sannheter til følgere jeg ikke aner hvem er.

Så her er vi da. Jeg kan jo introdusere meg selv.

Jeg er midt i 20-årene og bor sør i landet. Langt sør.

Her bor jeg sammen med gubben (som er 20 på niende sesongen) som er fra et annet sted i landet. Jeg jobber som grafisk designer, og hobbyene mine er hunder (vi har dessverre ikke egen hund. Enda.) og kunst, helst billedkunst.

Hadde jeg kunnet velge hadde jeg livnært meg som kunstner. Jeg er veldig glad i forskjellige trykkeformer (silketrykk, lino, lito, mono og sjablong), å jobbe med gigantiske stensiler, og graffitikunst. Drømmen både for meg og gubben er å få tak i et firkantet, betongkledd rom vi kan bruke som verksted.

Jeg slenger nok inn litt interiør her også, for plutselig ble jeg voksen og fattet interesse for det også.

Så, velkommen inn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i dag. Har vært ufattelig kjedelig.

Våknet såvidt etter at alarmen hadde slumret i en time (dette er ingen overdrivelse, alarmen min ringer faktisk i en time før jeg tar hintet) og dro legemet ut i den kalde stua. Kom på at jeg ikke hadde hørt med sjefen om jeg skulle jobbe i dag eller ikke. Jeg har ikke full stilling, så det er ikke alltid det er noe å gjøre for meg på jobb.

Sendte uansett sjefen en melding, og fikk beskjed om å være hjemme i dag. Ja.. Jeg som har SÅ mange planer!

- På søndag ryddet, støvsugde, vasket og støvtørket jeg hele leiligheten. Såpass grundig var jeg at det ikke var et støvkorn å tørke bort i dag.

- Absolutt alle klærne mine er rene og brettet, da vi fikk ny vaskemaskin for et par uker siden og jeg gikk inn i akutt vaskepsykose.