Gå til innhold

Korttidsutleie av leilighet i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å studere i utlandet neste høst, og vurderer da om jeg skal leie ut leiligheten min i mellomtiden, tenker perioden august t.o.m. desember, altså 5 måneder.

Er det et stort marked for dette i Oslo? Vet jo at det vanlige leiemarkedet er hett til tider, men har ikke så mye erfaring med markedet for korttidsleie. Har en 3-roms leilighet, ser for meg at det kanskje er lettere å leie ut en 1- eller 2-roms over kortere perioder, men som sagt så har jeg ikke så mye kunnskap på feltet.

Kommer til å leie den ut møblert, og med garasjeplass.

Noen som vet?

Anonym poster: e12c374a36f9b5d447d00ca8748a0781

Skrevet

Planlegger å studere i utlandet neste høst, og vurderer da om jeg skal leie ut leiligheten min i mellomtiden, tenker perioden august t.o.m. desember, altså 5 måneder.

Er det et stort marked for dette i Oslo? Vet jo at det vanlige leiemarkedet er hett til tider, men har ikke så mye erfaring med markedet for korttidsleie. Har en 3-roms leilighet, ser for meg at det kanskje er lettere å leie ut en 1- eller 2-roms over kortere perioder, men som sagt så har jeg ikke så mye kunnskap på feltet.

Kommer til å leie den ut møblert, og med garasjeplass.

Noen som vet?

Anonym poster: e12c374a36f9b5d447d00ca8748a0781

Det er et ENORMT marked i Oslo for leiligheter, også for kortere tidsrom. Da jeg la ut annonse for leilighetene som jeg leier ut så fikk jeg 60 e-poster i løpet av 36 timer.

Nå skulle jo jeg leie ut over lengre tidsrom, men fikk også melding fra folk som bare trengte 2-3 mnd. En person tilbød meg dobbel leie for 2 måneder fordi han var så desperat!

Men vær forsiktig med hvem du leier ut til. Særlig siden du skal leie ut møblert så kan det være greit å kjenne dem litt.

:I)

Anonym poster: 9740ef5460a831aef39797de33e81fa6

Skrevet

Du vil starte utleie når nye studenter kommer til byen. Tipper korttidsleie går helt fin.

Anonym poster: 2af7fedb70b66978cd2715c236c8d7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...