Lutetium 71 Skrevet 11. oktober 2012 #21 Skrevet 11. oktober 2012 Haha, hvorfor i all verden er det en telefon og et nettbrett som heter det samme? Jaja... Men den har nok like god håndskriftgjenkjenning, så da er den sikkert grei, etter litt tilvenning. Tallet "10.1" gir kanskje en liten pekepinn på størrelsen?
Yme Skrevet 11. oktober 2012 #22 Skrevet 11. oktober 2012 Tallet "10.1" gir kanskje en liten pekepinn på størrelsen? Telefonen heter Galaxy Note 2. Er det også pga størrelsen?
Lutetium 71 Skrevet 11. oktober 2012 #23 Skrevet 11. oktober 2012 Telefonen heter Galaxy Note 2. Er det også pga størrelsen? Da er det noe annet. 2 tommer er ikke rare skjermen å notere på.
Yme Skrevet 11. oktober 2012 #24 Skrevet 11. oktober 2012 Da er det noe annet. 2 tommer er ikke rare skjermen å notere på. Haha, nei, sant! Da er det sikkert bare fordi det er galaxy note nummer 2.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #25 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg tror det står mellom Asus Transformer TF300 og Samsung Galaxy note 10.1. Jeg liker godt Google Nexus 7, men tror kanskje skjermen er litt for liten til det bruket jeg trenger. Noen som har et av disse nettbrettene og kan fortelle meg evt. gode og dårlige egenskaper? Jeg synes begge har ganske stilige funksjoner som jeg kan få bruk for. Anonym poster: b678b8dc84e6d35aadbd0fb7d6e65d69
Yme Skrevet 12. oktober 2012 #26 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Jeg har Asus Transformer, og vil absolutt ikke anbefale den til notater og den slags. Syns egentlig ikke den fungerer til noe annet enn å lese bøker, siden jeg har en telefon som gjør alle de samme tingene mye bedre, men skjermen på brettet er større, og derfor bedre å lese bøker på. Edit: Til notater, velger jeg heller å ha med meg en tegneblokk, eller til og med en laptop, siden det er så latterlig klønete å holde på med sånt på nettbrett eller telefoner. Funker greit, om man har lyst til å sitte å snakke for telefonen/nettbrettet, så den noterer det man sier, men det er ikke alltid det passer å skravle til en maskin Endret 12. oktober 2012 av Yme
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2012 #27 Skrevet 12. oktober 2012 Edit: Til notater, velger jeg heller å ha med meg en tegneblokk, eller til og med en laptop, siden det er så latterlig klønete å holde på med sånt på nettbrett eller telefoner. Funker greit, om man har lyst til å sitte å snakke for telefonen/nettbrettet, så den noterer det man sier, men det er ikke alltid det passer å skravle til en maskin Hva med en slik en? Kanskje litt overkill bare til notater...
Yme Skrevet 12. oktober 2012 #28 Skrevet 12. oktober 2012 Hva med en slik en? Kanskje litt overkill bare til notater... Hahaha, bitte litt?? Men de er jo skikkelig gode å skrive på Har sikla på de der leeeenge, men de er for dyre for trøggda mi, så jeg kjøpte en liten cintiq, som jeg kan koble til PCen. Blir ikke helt det samme, men fungerer greit.
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2012 #29 Skrevet 12. oktober 2012 Hahaha, bitte litt?? Men de er jo skikkelig gode å skrive på Har sikla på de der leeeenge, men de er for dyre for trøggda mi, så jeg kjøpte en liten cintiq, som jeg kan koble til PCen. Blir ikke helt det samme, men fungerer greit. Jeg hadde en øøøørliten mistanke om at du hadde sett på en slik! Hvordan er det å tegne med brett sammenlignet med mus? Er det veldig mye bedre?
Yme Skrevet 12. oktober 2012 #30 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg hadde en øøøørliten mistanke om at du hadde sett på en slik! Hvordan er det å tegne med brett sammenlignet med mus? Er det veldig mye bedre? Det er så mye bedre at det ikke kan sammenlignes, men det krever veldig mye tilvenning i forhold til blyant. Jeg vil egentlig si at blyant er best, med god margin.
Yme Skrevet 12. oktober 2012 #32 Skrevet 12. oktober 2012 Oki. Eller, jeg mener det er lettere å tegne, fordi man har mer kontroll pga motstand i papiert og sånt... Man kan jo enklere lage flotte kunstverk, om man har en cintiq, siden man har alle mulige farger og redskaper innebygd i den. Så cintiq er bedre til å lage ting, men blyant er mer behagelig å bruke.
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2012 #33 Skrevet 12. oktober 2012 ..og det er bedre viskelær på en cintiq, tipper jeg.
Yme Skrevet 12. oktober 2012 #34 Skrevet 12. oktober 2012 ..og det er bedre viskelær på en cintiq, tipper jeg. Det kan viske ut maling, blekk og fotografier
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2012 #35 Skrevet 12. oktober 2012 Det kan viske ut maling, blekk og fotografier Jeg hadde en gang analogversjonen av et slikt viskelær. Det var blått, og lagde hull i det han visket på. Tror de kalte det kulepennviskelær elns. (Det tok mye mer enn det) 1
Yme Skrevet 12. oktober 2012 #36 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg hadde en gang analogversjonen av et slikt viskelær. Det var blått, og lagde hull i det han visket på. Tror de kalte det kulepennviskelær elns. (Det tok mye mer enn det) Hahaha, jeg må legge meg ass! Satt her og skjønte ikke en dritt av hva "Jeg hadde en gang anal og versjonen av et slikt viskelær" betydde. Dette får vi ta opp ved en senere anledning 2
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2012 #37 Skrevet 12. oktober 2012 Hahaha, jeg må legge meg ass! Satt her og skjønte ikke en dritt av hva "Jeg hadde en gang anal og versjonen av et slikt viskelær" betydde. Dette får vi ta opp ved en senere anledning Analviskelær? Det er sånn de bruker på photoshopdisasters tror jeg. Ja, spring i seng gutt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå