Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Det "stikker" endel i magen. Litt smerter her og der som føles mer som overanstrengte muskler også. Har hatt eggløsning, er ikke gravid, ikke brukt p-piller på et tiår, og føler meg helt fin. Cyster?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Skal vi se. Ca ved hoftebenet, og ca 1 håndsbredd over navlen, litt på sidene, det området hvor kjønnshåret begynner (husker ikke hva det heter), og litt her og der. Har skoliose, så jeg ser ikke bort fra at jeg mer eller mindre bretter tarmene mine, men denne følelsen er ny.
Minya Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Stikkende smerter er som regel muskelsmerter, er det en "brennende" smerte eller dump smerte, er det noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Endel dumpe smerter også, men det har jeg hatt så lenge jeg kan huske, og har tilskrevet skoliosen med mer (bekkenlåsninger osv) egentlig. Også noe som kjennes ut som et innvendig strekkmerke? Vanskelig å forklare, men som om noe "strekkes" til det blir sårt. Får håpe det roer seg, begynner bli litt irriterende.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Stikkende smerter er som regel muskelsmerter, er det en "brennende" smerte eller dump smerte, er det noe annet. Hva vil det ofte være?
lillemeg90 Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 http://tidsskriftet.no/article/1267151 Kjenner du det hele tiden? Kanskje ta en tur til legen?
Minya Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Hva vil det ofte være? Brennende smerter kan være tegn på infeksjoner eller en annen underliggende årsak. Det er vanskeligere å konstatere årsaken til brennende og dumpe smerter enn stikkende.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 http://tidsskriftet.no/article/1267151 Kjenner du det hele tiden? Kanskje ta en tur til legen? Vurderer en tur til gynekolog om det vedvarer, men pga økonomi og andre årsaker er terskelen for det en god del høyere enn dette ubehaget. Kjenner/kjente det stort sett ved visse bevegelser, og stress. Brennende smerter kan være tegn på infeksjoner eller en annen underliggende årsak. Det er vanskeligere å konstatere årsaken til brennende og dumpe smerter enn stikkende. Ah, takk Uansett, kom endel vannlignende utflod i dag, og ubehaget er nesten borte. Anser det som sannsynlig at det var bare en cyste som revnet
Minya Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Vurderer en tur til gynekolog om det vedvarer, men pga økonomi og andre årsaker er terskelen for det en god del høyere enn dette ubehaget. Kjenner/kjente det stort sett ved visse bevegelser, og stress. Ah, takk Uansett, kom endel vannlignende utflod i dag, og ubehaget er nesten borte. Anser det som sannsynlig at det var bare en cyste som revnet Det høres logisk ut med tanke på stikkingen, da livmorveggene kan ha klemt seg sammen for å få ut cysten. Men for sikkerhets skyld ville jeg tatt en tur til gynekologen likevel, bare for å sjekke at alt står bra til oppi der.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Det høres logisk ut med tanke på stikkingen, da livmorveggene kan ha klemt seg sammen for å få ut cysten. Men for sikkerhets skyld ville jeg tatt en tur til gynekologen likevel, bare for å sjekke at alt står bra til oppi der. Blir ikke i år med mindre det kommer igjen. Lever på eksistensminimum, og har ikke overskudd nok til å takle en unødig GU pga overgrepshistorikk. Satser på det går bra
Minya Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Se det an da Kommer det tilbake, får du gå sporenstreks og sjekke det
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #13 Skrevet 11. oktober 2012 Se det an da Kommer det tilbake, får du gå sporenstreks og sjekke det Om det blir verre, ja Om det bare er som det var denne gangen, så satser jeg nok på at det går over neste gang også Takk for hjelpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå