AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Hei Jeg og min kjæreste planlegger reise bort en langhelg i desember. Spørsmålet er hvor? I og med at vi ikke skal bli borte så lenge, tenker vi at det er greit at flyturen ikke er så alt for lang. Vi ønsker jo gjerne sol og varme, men innser at det blir litt vanskelig i desember, med mindre man reiser til kanariøyene eller egypt, eller? Noen forslag? Anonym poster: 71fffbae4658919d74c5e7f5f19b452c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Ingen??? Hadde satt stor pris på noen tips? Anonym poster: 71fffbae4658919d74c5e7f5f19b452c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Sol og varme er vel bare i gran canaria og egypt ja, evt. Marracech(?) i Marokko og Malaga i Spania. Men de sistnevnte er det ikke badetemperatur. Skal dere på langhelg vil jeg anbefale Barcelona, mye å se og gjøre, ellers er jo Roma og Paris romantiske - men dyre. London er jo ellers et godt alternativ, men kanskje ikke like romantisk? Ser du etter billigferie vil jeg anbefale edingburgh, spa-helg i Latvia, Dublin eller ta fly til Madrid og bo en helg i Toledo (30 min fra madrid, koselig lite og romantisk sted med gamle bygninger og små-butikker). Alternativene er så mange, så kommer helt ann på hva du er ute etter, hvilken prisklasse og hva dere ønsker å oppleve. Anonym poster: 6994fb032c2cc1ee46d945e95a1bfe27
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Sol og varme så må du enten til Kanariøyene, Egypt, Jordan, Kapp Verde eller lengre sør. Øst-Europa er ofte kaldt og surt på den tiden av året. Wien og Berlin har flotte julemarkeder, kunne det vært noe? Jeg er veldig glad i København og Paris. Barcelona er ok, men alltid for mye folk. Anonym poster: 1270a3858f8d4dbbe5f357b6d29e1d8a
Nieida Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Praha, uten tvil. Hyggelig og romantisk by. Pass på å bo i sentrum, slik at du kan nå alt som er verd å se til fots. Trivelige restauranter og kafeer. Beveg seg inn i sidegatene, der er det billigere og bedre mat enn i "turistfellene"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå