Kråkesaks Skrevet 9. oktober 2012 #1 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vi er invitert i sølvbryllup på lørdag. Hva gir man i gave når det feires sølvbryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 9. oktober 2012 #2 Del Skrevet 9. oktober 2012 En fin blomsterbukett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 9. oktober 2012 #3 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kommer jo litt an på hvor nære de som feirer er. Om det er fjern slekt så er en blomsterbukett fin, er det foreldre ville jeg gitt litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er broren til mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 9. oktober 2012 #5 Del Skrevet 9. oktober 2012 - Har de noen spesielle hobbyer/interesser de dyrker som dere kan kjøpe noe til? - Er de litt mer enn gjennomsnittet glad i vin? Vinsmakekurs kan være populært - Liker de å gå på teater/revy/opera? Gavekort fra Billettservice, eller billetter til en bestemt forestilling dere vet de vil like, er jo flotte gaver. - Er de glad i å danse? Hva med et dansekurs? - På det mer personlige planet, og langt mer tidkrevende: Lage fotobok eller scrappe et album med bilder av hovedpersonene og familie fra bryllupet for 25 år siden og frem til i dag. - Par-spa - Weekendopphold et eller annet sted (spleisegave med andre evt, for det blir jo dyrt) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 9. oktober 2012 For alt jeg vet så er svigerinnen min på kg, så jeg kan ikke si hva jeg går for, men takk for fine ideer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 10. oktober 2012 #7 Del Skrevet 10. oktober 2012 For å dra frem klisjeene; hva med noe i sølv? Ellers er forslagene til Adriane veldig bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå