AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er såpass elendig at jeg må ha et tips for å ikke ksyte meg selv. Skulle vært hos legen og fått resept, men håpte kanskje det var noe reseptfritt som virker bra? Anonym poster: b6259b27eab52fcf92494397ba7083e2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Er det slimhoste eller tørrhoste? Anonym poster: c880c57a70544775b24c7e4c3a99c9c4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Begge deler........................ Ts Anonym poster: c49c269b84251f648a4d3f4e20ab22e6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Bisolvon synes jeg er bra, men den er beregnet for slimhoste. Har du slim som skal opp så kan du prøve den. Nå har også Bronkyl brusetabletter kommet reseptfritt. De skal også løse opp slim og skal være veldig effektivt. For tørrhoste så er Noskapin det eneste som fungerer, anbefaller tablettene for hostesaften smaker helt ubeskrivelig vondt! Men ikke bruk Noskapin hvis du har slim som skal opp. God bedring! Anonym poster: c880c57a70544775b24c7e4c3a99c9c4
Minya Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Bisolvon på dagen, Noskapin på natten. Er det ingen merkbar forskjell på natten, må du til lege for å få resept for Cosylan eller lignende da det ikke er noen reseptfri hostedempende som fungerer noe særlig bedre enn Noskapin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå