Gå til innhold

Twelve skal bli FIT


Gjest Twelve12

Anbefalte innlegg

Gjest Twelve12

Veeel.. jeg har jo allerede en Prøvedagbok OG en bryllupsdagbok, så hvorfor ikke en Treningsdagbok i samme slengen. :fnise:

(Twelve bombanderer KG med uinteressante dagbøker :gjeiper:)

Sommeren 2014 skal jeg stå brud så har god tid. Jeg gidder ikke å stresse med det.

Jeg er for all del ikke tjukk. Normalvektig BMI men den haller litt mot den gale siden. :vekt:

Har alltid vært en bortskjemt liten drittunge når det kommer til utseende og vekt og sånn.

Tynn som en fyrstikk selvom jeg aldri har spist sunt eller bevegd meg noe særlig. Så rundt jeg 20 og forbrenningen ble "voksen". Så for å gjøre ting enda bedre.. så møtte jeg drømmemannen og begynte virkelig å eeeese utover. :gjeiper:

Neida er ikke så ille. Jeg har gått opp 10-12 Kg ish siden jeg var 19. Plager meg fordi jeg har stuet vekk noen klær jeg ikke passer lenger (men som jeg SKAL inn i igjen)

Kjappe fakta:

Alder: 23

Høyde: 171 cm

Vekt: 70 kg

Målet: 60 kg

Problem område: Magen

Jeg er fortsatt "fast i fisken" som typen sier. Har ingenting som henger eller disser. Men er greit å ta tak i det nå før det blir for ille rett og slett =)

Er sykemeldt for tiden så har hatt en lang pause med trening, men har lyst å begynne igjen smått nå denne uka. Spesielt helomvendig på kosten, for jeg tror det har vært junk hver dag nå mens jeg har vært sykemeldt og forsøket (se prøvedagbok) gikk i dass..

Kjenner jeg blir mer motivert bare jeg skriver her.

Alright.. første steg: SØVN

Natta =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Endelig har jeg PC igjen. Man blir hjelpesløs uten PC altså...

Egentlig ikke så mye som har skjedd på trening/kosthold fronten siden sist. Her går det rolig fremover. Gikk på vekta. Viste 71 kg. Det er igrunn kun 1 kilo mer enn før sykemeldingen (1 mnd). Det syns jeg ikke var dårlig så mye dritt som jeg har trøkka i meg. Hadde forventet mye mer. Så ble positivt overrasket.

Mannen min har også bestemt seg for å minske livvidda for alvor. Så da blir jo ting litt lettere når vi er to om det.

Planen min nå er å få snudd døgnet (som er helt på bærtur) og i mellomtiden spise sunt. Så får jeg se ann treningen. Men skal ihvertfall trene fra og med mandag som da er 1. dag tilbake på jobb. Da er jeg jo tilbake til hverdagen og ingen kjære mor.

Dessuten er jeg i MYE aktivitet på jobb også, så er jo nesten en trening i seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...