Gå til innhold

House M.D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke sett siste sesong bortsett fra episode en ennå, og jeg savner den ikke. Var hekta på den, men det ble rett og slett dumt da House krasjet i huset til sjefen sin, og og havnet i fengsel. Jeg savner ikke House M.D. mer.

Anonym poster: 02f343c6deb8d9ece6b6a37520c672b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste med sesong 8, så langt, er at vi slipper alt dramaet med "Huddy" (aka House + Cuddy). Hun jobber ikke lengre ved sykehuset. De to nye kvinnelige legene på teamet virker karikerte. Den ene (med koreansk-filipinsk bakgrunn) virker nerdete og klønete (kan minne om Martha Masters fra sesong 7 på denne måten), mens den tidligere fengselslegen er "eyecandy" nå som både 13 og Cameron er borte.

Jeg synes de gjorde rett i å avslutte House nå. De fleste episodene er lagt opp på samme måte: Syk pasient kommer på sykehuset. Får diagnose, blir litt bedre, men plutselig verre (gjerne med enten blodig oppkast, blodig diare eller kramper). Ny behandling settes i gang, pasienten blir enda verre og det ser mørkt ut. House (som regel er det ham) kommer på diagnosen nesten helt tilfeldig, rundt minutt 37-38 i episoden.

Anonym poster: df24492632e1e3e1cb6d3cc3bc4dc556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...