Gå til innhold

Når kvinner ejakulerer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet dette spørsmålet har blitt spurt masse ganger, og det finnes så utrolig mange forskjellige svar. Men likevel.

Av og til sitter jeg på doen og stimulerer kun klitoris, ikke så lenge. Men, ganske ofte egentlig, så spruter jeg et eller annet ut. Har lest at det skal være umulig å tisse på seg når man driver på, men dette er både gult og lukter tiss. Men det kommer ikke ut som det vanligvis gjør med tiss, men mer at det sprutes ut litt etter litt, som om det pumpes ut. Dette har skjedd en gang i sengen også, men da rant det mer før jeg rakk å reagere.

Jeg har også opplevd under samleie at jeg plutselig føler for å tisse, og at det bare skal renne ut i eventuelt munnen på partner eller i senga osv. Jeg blir mer bekymret for dette enn å nyte en mulig orgasme, og trekker meg da tilbake og ber han stoppe.

Jeg vet mange andre er usikre på dette, og som sagt sies det at det er umulig å tisse på seg, men vet ikke jeg. :plystre:

Noen som har input?

Anonym poster: ada46062acb84136e46e5985b2983e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra det du skriver er det vanskelig å svare på om det er tiss eller kvinnelig ejakulasjon du opplever. De lærde strides jo også om hva kvinnelig ejakulasjon egentlig er, så ja... jeg lurer også.

Men, til det du skriver om at du blir sjenert for sex/oralsex: om du vil tisse: kom deg på do og mellomland i dusjen før dere fortsetter, eller finn ut om han tenner på tiss på villspor. Da er det jo ihvertfall ikke noe å være sjenert for. Og om du tror at det er et forvarsel om ejakulasjon du kjenner: finn ut om det tenner ham eller ikke. Spør ham en gang dere ikke er til sengs om han har opplevd det med andre e.l. Da bør du få en god indikasjon på om hva han synes om saken. Å spørre rett ut virker også, selvsagt. ;)

Gjest Memories
Skrevet

Haha, drømte faktisk om dette i natt. Vet dessverre ikke noe særlig om det, men håper du finner ut av det! :)

Skrevet

Jeg tisser på meg når jeg kommer ved skikkelig stimulering, stort sett fra en klitorisstimulator. Det er ikke i tvil om at det er urin, det lukter urin. Og det kommer selv om jeg nettopp har vært på do og tisset.

Ikke gøy i det hele tatt!

Ved vanlig og ikke så hard stimulering så kommer det ingenting, selv om jeg får orgasme da også.

Anonym poster: ba0bde29f4e0acf2f2f3325ba53d3e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...