Gå til innhold

Nettbasert ex.phil og ex.fac


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her erfaring med nettbasert ex.phil og ex.fac?

Det er 20 studiepoeng, men jeg ønsker i tillegg å ta to andre nettbaserte emner som sammen utgjør 30 studiepoeng. Er det overkommelig på ett semester? Jeg er ikke en "superstudent", men heller ikke en av de "treigeste". :)

Anonym poster: fcf92d0b33a982e85b246e4cb14832cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30sp er et vanlig semester på Universitetet i Oslo. Jeg vet ikke om sp fra disse nettstudiene tilsvarer like mye som på UiO..men ex.phil er iallfall 10sp der også. Ex.fac. trodde jeg var forskjellig på forskjellige studieprogrammer, så hvordan kan du ta det alene..? Mitt studieprogram hadde for eksempel ikke ex.fac i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30sp er et vanlig semester på Universitetet i Oslo. Jeg vet ikke om sp fra disse nettstudiene tilsvarer like mye som på UiO..men ex.phil er iallfall 10sp der også. Ex.fac. trodde jeg var forskjellig på forskjellige studieprogrammer, så hvordan kan du ta det alene..? Mitt studieprogram hadde for eksempel ikke ex.fac i det hele tatt.

Jeg vet at 30 sp. tilsvarer et vanlig semester, men det er snakk om 50 sp., så jeg lurte på om noen har erfaring med nettbasert ex.fac og ex.phil m.t.p. hva som kreves.

Ved mitt universitet kan hvem som helst med studiekompetanse ta ex.fac og ex.phil...

Anonym poster: fcf92d0b33a982e85b246e4cb14832cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah beklager, leste litt kjapt og trodde det ble 30sp tilsammen:) Jeg personlig hadde ikke orket å ta 50sp, jeg synes 30 er mer enn nok arbeidsmengde.. tror du skal være ganske strukturert og flink for å få det til men det er nok ikke umulig hvis det er fag på laveste nivå og emner du synes er interessant og ikke for vanskelig? På mitt program sier de at vi skal beregne ca. 10 timer i uken per emne på 10sp.

Spurte om det med ex.fac fordi jeg er vant til at det er et fag rettet mot det programmet man skal gå på... altså jus for jusstudenter, psykologi for psykologistudenter osv, så jeg syntes det hørtes rart ut at man kan ta det alene. Men jeg er ingen ekspert, mitt program hadde ikke ex.fac. i det hele tatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...