Gå til innhold

dating-regler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir litt oppgitt av å lese sånne tips til daten saker.

Så masse bullshit om hva man skal si, gjøre, ikke si, ikke gjøre, ha på seg blabla.

Er ikke poenget at man skal møte en annen person, snakke sammen, bli kjent, finne ut om man har en god tone?

Da er jo sånne regler totalt likegyldige.

Dessuten er det meste som står i sånne guider bare alminnelig folkeskikk; som å ikke snakke i telefonen under daten, eller slå ned betjeningen på baren.

Jiiz.

Føler dessuten at disse guidene legger opp til at en date er så formelt og "fint". Jeg foretrekker litt mer avslappa alminnelige møter for en øl eller kaffe uten så mye press og dresscode. Foretrekker derfor også menn som har litt samme preferanser.

Anonym poster: 59a08d13a34e372c349c961ebd656dd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Vel, men så lenge man kaller det en date, så må man følge reglene for dating. Hvis man kaller det for "bli kjent" i stedet, så kan man slappe mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men så lenge man kaller det en date, så må man følge reglene for dating. Hvis man kaller det for "bli kjent" i stedet, så kan man slappe mer av.

Vel, man må strengt tatt ingenting. Når jeg treffer noen som er sykelig opptatt av datingregler forteller det meg at vedkommende er i overkant opptatt av å være konform, noe jeg ikke anser som så veldig attraktivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, man må strengt tatt ingenting. Når jeg treffer noen som er sykelig opptatt av datingregler forteller det meg at vedkommende er i overkant opptatt av å være konform, noe jeg ikke anser som så veldig attraktivt.

Det skjønner jeg godt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...