Gå til innhold

Flatland jukset i "Skal vi Danse" !

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likevel, rart at det kan havne i retten når man ikke vinner penger.

Anonym poster: 47e9f9297b6495a1e9d0343ab83dc7de

Skrevet

Hvem bryr seg...

• Liker 4
Skrevet

Burde heller gitt pengene til meg slik at jeg kunne dratt til New York å shoppe :fnise: Dessuten, hvem tar virkelig et danse program så seriøst? Er ikke snakk om å vinne noen nobelpris.

• Liker 1
Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Man blir jo flau på hans vegne, bortsett fra det så bryr jeg meg ikke personlig.

Men klart det blir jo litt feil og det kan nok føre til at det ikke er så mange som gidder bruke penger på å ringe inn.

Skrevet

Så sinnsykt flaut. Mener ikke det skal komme noe særlig rettslig ut av det, det er jo ikke så viktig akkurat, men sinnsykt flaut!!

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke første gangen fyren blir tatt i svindel - han er nærmest den fødte bedrager, og sånn ser han pinadø ut også!

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva Flatland driver med utenfor jobben med TV, men det kan jo tenkes at han prøvde å utbygge kjendisimaget sitt for å tjene mer penger. Om han hadde blitt kjent som en jækla god danser hadde han sikkert blitt booket til diverse jobber hvor danseglade mennesker ville samlet seg.

Anonym poster: b2830da454efe5a9b1696b10bb623394

Skrevet

har flatland flatlus??

Anonym poster: b62d0f235464baf819a324b225bb2a0e

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg visste det, jeg så det på barten hans! Man kan ikke stole på noen som har bart vel!

Endret av Evilposelos
Skrevet

Et gedigent gjesp. Det er få ting i denne verden jeg bryr meg mindre om enn Flatlands dansing.

Skrevet

Likevel, rart at det kan havne i retten når man ikke vinner penger.

Anonym poster: 47e9f9297b6495a1e9d0343ab83dc7de

Kan det det da? Jeg så ikke noe om det i artikkelen, og TV2 har jo uttalt at det ikke var ulovlig det han gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...