AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Idag skal jeg til legen pga noe greier. Etter jeg hadde ordnet time, så fikk jeg problemer i underlivet. Ettersom at jeg allerede har en time, kan han vel sjekke dette også. Jeg har time for noe helt annet. Men kan alle leger ta en enkel gynekologisk undersøkelse? Jeg er så redd for å gjøre det til en mann, og fastlegen min! Da blir det sikkert flaut å komme til han siden.. Er dette noe fastleger gjør ofte? Er det veldig flaut? Jeg har vært på gynekologisk undersøkelse hos en kvinnelig gynekolog, så det er ikke første gangen. Men nå haster det litt, for det gjør veldig vondt, og jeg tenkte han kunne sjekke det i samme slengen.. Eller kan ikke fastlegen min det? Anonym poster: aa1e16e45eb2037437a6d7d723059d78
Gjest Uanonymbruker Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Joda fastlegen kan det, de gjør det hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Både kvinnelige og mannlige fastleger gjør underlivsundersøkelser av både kvinnelige og mannlige pasienter flere ganger daglig. En legeundersøkelse har ikke noe seksuelt/erotisk innhold. Legen ser og kjenner etter om det er sykdomsforandringer og er fullstendig uinteressert i underlivet ditt forøvrig. Anonym poster: 5e034372c4de10ed0fc11e06ed432845
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå