Gjest Jente93 Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Hei, jeg er en jente som er 19. Inatt hadde jeg samleie med kjæresten min, som jeg har vært sammen med i 2 år. Det var veldig sånn spontant og romantisk, men kanskje ikke det mest behagelige. Vi gjorde det i doggy (vaginalt) og det gjorde noe helt sinnsykt vondt når han støta på. Her snakker vi ekstrem smerter i nedre del av magen. Jeg prøvde å " stå" på forskjellige måter, men ingenting hjalp. Det gjorde vondt når vi var ferdig også. Jeg er da den typen som er veldig plaget med uvi, så jeg må jo da på do med en gang etterpå, her var det også da at jeg nesten ikke klarte å holde meg for å gå ned en etasje for å komme til doen.. Da tenkte jeg dette er ille, nå er det noe som ikke stemmer. Også når jeg stod opp dagen etterpå, gikk på do på morningen kom det litt blod, ganske svak farge.. Er det noen som har noe anelse på hva som kan ha skjedd meg? Kan vel si jeg ikke aner selv og er litt bekymret.. :/
Gjest Jente93 Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Er ikke i noe syklus. Går på p-pillene som heter Cerazette. Så skal egentlig ikke ha noe mensen, for jeg har gått på de i ca 2 år nå. Men det kommer sånn innemellom. Men nå de siste 2 mnd har det bare vært tull. Gått på 3 penselin kurer på 1,5 mnd.. Så om det fortsatt er noe syklus, aner jeg ikke.
Gjest Jente93 Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Har heldigvis fått time til torsdag, men fortsatt veldig usikker på hva det kan være.. litt skummelt.. Aldri hatt SÅ vondt før. :/
Rubies_ Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Har heldigvis fått time til torsdag, men fortsatt veldig usikker på hva det kan være.. litt skummelt.. Aldri hatt SÅ vondt før. :/ Jeg skjønner at du er bekymret. Høres veldig skummelt ut i grunn. Sannsynligvis er det ikke noe alvorlig. Kanskje du bare var uheldig og fikk sår? Hvis han fingret deg før akten, kan det jo hende at du har fått en ripe eller noe? HAN*, ikke hun. Endret 8. oktober 2012 av Rubies_ 1
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Er ikke i noe syklus. Går på p-pillene som heter Cerazette. Så skal egentlig ikke ha noe mensen, for jeg har gått på de i ca 2 år nå. Men det kommer sånn innemellom. Men nå de siste 2 mnd har det bare vært tull. Gått på 3 penselin kurer på 1,5 mnd.. Så om det fortsatt er noe syklus, aner jeg ikke. Forstår godt at du er bekymret. Grunne til at jeg spurte om syklusen, er fordi at livmortappen beveger seg i løpet av syklusen. Og om d er langt nede kan det gjøre vondt både i støtene og etterpå. Det får nemlig jeg noen ganger i månenden. Usikke rpå hvordan det fungerer når du går på ppiller. Godt du har fått time:) 1
Audrina Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Håper for din del at det ikke er noe alvorlig. Hvordan smerter var det, kan du beskrive? Jeg kjenner ei jente som har en diagnose, husker ikke navnet og har ikke tid til å finne det akkurat nå desverre, men det går ut på at hun har en brennende følelse i vagina og i nedre mageområder under samleie. Vet ikke hvor vanlig det er, og vil ikke skremme deg, bare nevne det. Vet som sagt ikke hva slags smerter du hadde. 1
TbgJente93 Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Samme jente her (bare registrerte meg som bruker her) Han fingret meg litt, men ikke noe spesielt langt inn.. Så jeg tror jeg hadde merket om det hadde vært noe rift, for det har skjedd før. Den smerten jeg fikk i natt var nesten som om hele bekkenet skulle eksplodere. Det er vel en måte jeg kan beskrive det på. Også når vi var ferdig, så rakk jeg nesten ikke å komme meg på do, men når jeg først var der, kom det nesten ikke noe urin.. Får virkelig håpe gyno. kan hjelpe meg. Har snakket med noen kollegaer på jobb idag, også sier noen at hvis magen min var hard når jeg trykket på den, kan jeg være gravid.. så jeg har jo trykket på magen i hele dag og følt at den var hard, men så tok jeg en test, og den var negativ. Men så hørte jeg at man får best resultat med morgen urin, så får vel ta en imorgen tidlig.. uff a meg.. Jeg vet virkelig ikke hva dette er for noe. :O
Gjest en Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har hatt det sånn i mange år, så det er ikke nødvendigvis noe veldig alvorlig. Kjipt selvfølgelig Har vært til uttallige undersøkelser da jeg også kan ha en del vondt uten samleie i tillegg og de finner aldri ut årsaken. Alternativt må det gjøres en lapraskopi og det unngår man visst helst med mindre det er snakk om barnløshet. Så jeg håper dine smerter er forbipassernde
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Sannsynligvis er det ikke noe. De fleste opplever å få vondt under og/eller etter samleie innimellom. Dersom du ikke opplever det igjen er det nok ikke noe å tenke på. Anonym poster: 0f4876ef991c119ca6a6702945937eac
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 Noen typer antibiotika kan påvirke/svekke p-piller. Så hvis du har gått mye på antibiotika så kan det være en årsak. Kanskje du har fått eggløsning? Det kan gi smerter. Anonym poster: dbf7fa96237ec0b59c48d581384276ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå