Gå til innhold

Glad i stebarn

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det rart det er problemer i stefam. med slike tanker? Skjønner godt det går til H....

Pussig at det er kvinner som er slik. Er nok det at menn har lettere for det å gå inn med nye stebarn.

Viste ikke at det var så mye iskalde kvinner der ute.

Har dere tenkt tanken om at det skulle skje barnas mor noe så må ungene bo der på fulltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det rart det er problemer i stefam. med slike tanker? Skjønner godt det går til H....

Pussig at det er kvinner som er slik. Er nok det at menn har lettere for det å gå inn med nye stebarn.

Viste ikke at det var så mye iskalde kvinner der ute.

Har dere tenkt tanken om at det skulle skje barnas mor noe så må ungene bo der på fulltid?

Det er da ikke annerledes for stefedre... :-? Men i og med at de som regel lever med barna rundt seg i det daglige vil jeg tro det er lettere for dem å få et noe dypere forhold til disse barna enn om de bare kom på besøk innimellom. (Tro meg, det er en forskjell). Selv om jeg er en av dem som sier de ikke ville savnet stedatteren, er jeg ikke redd for at hun en dag skal bli boende hos oss på heltid. (Mor behøver da ikke være død for det.) Det hadde faktisk vært atskillig enklere for oss om hun kunne bo permanent hos oss... det gjelder sikkert mange andre også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å kreve kjærlighet til alle barn som måtte ramle inn i livet på tilfeldig vis er absurd!

Det tar da de fleste minst noen måneder å bli glad i et annet menneske??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...