AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Anal virker som en stor greie for tiden - men jeg skjønner meg ikke på det. Til dere som liker anal: Hva er greia? Til dere som har prøvd anal: Hvordan var det? Anonym poster: a4a6ead3e16b8702a1da958c463e702e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Stor og stor greie, det tviler jeg bare. Men når det opprettes anal-tråder, så er vel analelskere raskt på banen for å skryte. Men, anal er ikke noe særlig, og jeg vil ikke risikere å skade tarmen min. Anonym poster: 6534e9d7bb488b3219baae721ec1dee3 1
Pialill Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Vel det kan være FANTASTISK om det gjøres rett Selvfølgelig må begge parter tenne på det. Flere muligheter til nytelse og variasjon skader ingen 3
kulu-kulu Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Har prøvd,men det er ikke noe for meg. Har heller ikke lyst å risikere slappe utvidede muskler i exiten,lekkasje fra analen frister ikke Men meg om det,vi er alle forskjellige å tenner på hvert vårt 2
smilo Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Til dere som liker anal: Hva er greia? Til dere som har prøvd anal: Hvordan var det? Anal gir meg noen av de aller beste orgasmene jeg har fått Men akkurat på tur inn så kjennes det ut som jeg skal drite på meg. 2
Gjest Raindrops Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Har prøvd,men det er ikke noe for meg. Har heller ikke lyst å risikere slappe utvidede muskler i exiten,lekkasje fra analen frister ikke Man får ikke anallekasje av helt normal, trygg analsex, og ringmuskelen klarer seg helt fint. --------------------- Jeg liker det fordi det føles godt. 5
Lilliani Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg blir skikkelig tent av tanken på det, men i praksis funker det dårlig for min del! Klarer ikke helt å sette ord på hva som er så stort med det, egentlig! 1
kulu-kulu Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Man får ikke anallekasje av helt normal, trygg analsex, og ringmuskelen klarer seg helt fint. --------------------- Jeg liker det fordi det føles godt. Jeg må innrømme at jeg har veldig lite kunnskap om dette , ser for meg at det kanskje blir litt slappt etterhvert,om man har anal-sex hyppig. Fra naturens side er vi ikke laget for å putte penis/evt andre objekter i analen,men å få ut avføringen. Nå ser jeg at jeg hørtes veldig prippen ut , har prøvd det selv noen ganger,og skal ikke se bort ifra at nysgjerrigheten dukker opp igjen ved en ny partner. Men med den erfaringen jeg har fra AS , så er det ikke noe som frister her og nå. Har lest om mennesker som har fått nedsatt muskulatur der bak pga AS , og da tenker jeg selvfølgelig det verste Men dere som nyter dette , kos dere
Gjest Raindrops Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg må innrømme at jeg har veldig lite kunnskap om dette , ser for meg at det kanskje blir litt slappt etterhvert,om man har anal-sex hyppig. Fra naturens side er vi ikke laget for å putte penis/evt andre objekter i analen,men å få ut avføringen. Nå ser jeg at jeg hørtes veldig prippen ut , har prøvd det selv noen ganger,og skal ikke se bort ifra at nysgjerrigheten dukker opp igjen ved en ny partner. Men med den erfaringen jeg har fra AS , så er det ikke noe som frister her og nå. Har lest om mennesker som har fått nedsatt muskulatur der bak pga AS , og da tenker jeg selvfølgelig det verste Men dere som nyter dette , kos dere Det var ikke et forsøk på å overbevise deg om å ha analsex, hva andre gjør i sengen angår ikke meg, det var bare ment som en opplysning, da det er en del rare myter som sirkulerer omkring analsex 4
Satoshi Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Syns det er både motbydelig, uforståelig og ekkelt, i tillegg til helt meningsløst om man har en vagina. 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Synest der høres jævelig vondt ut, og ekkelt! Anonym poster: 6f725c07613b342b41e438ac6ed69a61 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 Syns det er både motbydelig, uforståelig og ekkelt, i tillegg til helt meningsløst om man har en vagina. Det er jo ikke meningsløst hvis man liker det Anonym poster: 956e70c9621186cdc9ceb53dce2cf4c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Er du sammen med den rette og er kjempe kåt og det gjøres riktig så er det absolutt noe av det beste som finnes! Anonym poster: 7df12a207c9b1209438f53f1715cbedb 1
Lutetium 71 Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 Syns det er både motbydelig, uforståelig og ekkelt, i tillegg til helt meningsløst om man har en vagina. Det er i prinsippet meningsløst å ha sex uten å lage barn også. Men personlig forstår jeg ikke helt fasinasjonen med tarmsex. 1
Nita Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har det litt som Lilliani fungerer best i fantasien ikke særlig kjekt i praksis 1
Gjest imli Skrevet 8. oktober 2012 #16 Skrevet 8. oktober 2012 Syns det er både motbydelig, uforståelig og ekkelt, i tillegg til helt meningsløst om man har en vagina. Om folk likar det, er det vel ikkje meiningslaust, men personleg er eg einig med deg. Det er berre vondt og ekkelt og kvalmt. 1
Tøffeldyret Skrevet 8. oktober 2012 #17 Skrevet 8. oktober 2012 De første gangene var det ganske ubehagelig, og oppvarmingen tok kjempelang tid, og han fikk bare gjort et par jokk før det var for vondt og vi måtte avslutte. Men vi bestemte oss for å prøve et par ganger til før vi ga oss, og plutselig en gang var det kjempegodt. Det var noe av det beste jeg har kjent, ikke vondt i det hele tatt. Han kunne gjøre seg helt ferdig og tømte seg inni meg, og det syntes jeg var helt fantastisk opphissende. Så nå har vi analsex av og til 1
FantasDick Skrevet 8. oktober 2012 #18 Skrevet 8. oktober 2012 Vi har kun hatt analsex i grisefylla - det har bare blitt en "ting" for oss. Orgasmene er milelangt unna, men jeg synes det er litt gøy og noen ganger er det også bittelitt godt. Han er med på leken, men han maser aldri om det - det er alltid (tror jeg..) jeg som tar initiativet til det. Ingen stor sak for oss, men noe morsomt vi ender opp med en gang i blant.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #19 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har hatt anal sex med kjæresten min mange ganger og jeg har ikke noe problem med det. Hvis jeg stimulerer klitoris når vi har analsex, får jeg bedre orgasme enn når vi har vaginal sex. Jeg vet ikke hvorfor, men det kan være utrolig godt med anal sex. Kanskje jeg egentlig skulle bli en mann. Anonym poster: 64fcd016ccd5335c84b4e2457d83d729 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #20 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har hatt anal sex med kjæresten min mange ganger og jeg har ikke noe problem med det. Hvis jeg stimulerer klitoris når vi har analsex, får jeg bedre orgasme enn når vi har vaginal sex. Jeg vet ikke hvorfor, men det kan være utrolig godt med anal sex. Kanskje jeg egentlig skulle bli en mann. Anonym poster: 64fcd016ccd5335c84b4e2457d83d729 Ser ikke helt sammenhengen. Kanskje du egentlig skulle bli en ku? De har analåpning de også. Anonym poster: 956e70c9621186cdc9ceb53dce2cf4c6 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå