Gå til innhold

Du lurer ikke meg, internettroll.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung, pen, vellykket og ressurssterk mann, og takk og lov for det, for jeg hadde ikke orket å være en taper. At jeg, i en alder av 26 år, står frem som en av livets vinnere setter meg i stand til presist å formulere noen tanker om taperne rundt meg, og de aller fleste taperne finner jeg i disse dager på internett. Grunnen til dette er delvis fordi jeg bruker store deler av dagene og nettene mine på å bruke internett, men aller mest fordi internett bugner over av tapere. For stygge, uintelligente og dølle mennesker er internett en arena hvor budskapene deres ikke kommer i skyggen av det bedrøvelige faktum at de er av mindre interesse enn oss som har lykkes på livets landevei. På internett får nemlig alle muligheten til å redigere frem, eller anonymisere seg frem til, et inntrykk av seg selv som vellykket, pen og medietrent. Derfor er det så rart at enkelte fortsetter å fremstå som de taperne de er. Også på internett.

http://www.dagbladet.no/2012/10/07/kultur/debatt/nettdebatt/internett/trolling/23756954/

Anonym poster: c03f296d4c2ac619612f2fe1d367dda2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Engasjerer ikke på samme måte som Fotballfrua?

Anonym poster: c03f296d4c2ac619612f2fe1d367dda2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Promotering av ny bok. Å, så genialt. Jeg er satirisk.

Tipper han er sponset av digitale nabokjerringer A/S. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promotering av ny bok. Å, så genialt. Jeg er satirisk.

Tipper han er sponset av digitale nabokjerringer A/S. :)

Eller Troll A/S. Når man må si at alle andre er troll, så er man kanskje et troll selv :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Livets vinner" ... :fnise:

Anonym poster: 7095e8d5cd32aa76057b4696f7146da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...