AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er en ung, pen, vellykket og ressurssterk mann, og takk og lov for det, for jeg hadde ikke orket å være en taper. At jeg, i en alder av 26 år, står frem som en av livets vinnere setter meg i stand til presist å formulere noen tanker om taperne rundt meg, og de aller fleste taperne finner jeg i disse dager på internett. Grunnen til dette er delvis fordi jeg bruker store deler av dagene og nettene mine på å bruke internett, men aller mest fordi internett bugner over av tapere. For stygge, uintelligente og dølle mennesker er internett en arena hvor budskapene deres ikke kommer i skyggen av det bedrøvelige faktum at de er av mindre interesse enn oss som har lykkes på livets landevei. På internett får nemlig alle muligheten til å redigere frem, eller anonymisere seg frem til, et inntrykk av seg selv som vellykket, pen og medietrent. Derfor er det så rart at enkelte fortsetter å fremstå som de taperne de er. Også på internett. http://www.dagbladet.no/2012/10/07/kultur/debatt/nettdebatt/internett/trolling/23756954/ Anonym poster: c03f296d4c2ac619612f2fe1d367dda2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Del Skrevet 7. oktober 2012 Engasjerer ikke på samme måte som Fotballfrua? Anonym poster: c03f296d4c2ac619612f2fe1d367dda2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 8. oktober 2012 #3 Del Skrevet 8. oktober 2012 Promotering av ny bok. Å, så genialt. Jeg er satirisk. Tipper han er sponset av digitale nabokjerringer A/S. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. oktober 2012 #4 Del Skrevet 8. oktober 2012 Promotering av ny bok. Å, så genialt. Jeg er satirisk. Tipper han er sponset av digitale nabokjerringer A/S. Eller Troll A/S. Når man må si at alle andre er troll, så er man kanskje et troll selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Disguise Skrevet 8. oktober 2012 #5 Del Skrevet 8. oktober 2012 Synes definisjonen på trolling er på ville veier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Del Skrevet 8. oktober 2012 "Livets vinner" ... Anonym poster: 7095e8d5cd32aa76057b4696f7146da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2012 #7 Del Skrevet 13. oktober 2012 Jeg sluttet å lese når jeg kom til de FLOTTE BOKSTAVENE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå