Gå til innhold

Bor med min bror - han vasker aldri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Be moren din lage et skriv til minimum av vedlikehold hun forventer av sine gratisboende barn. Heng det opp på kjøkkenet. Hvis han fortsatt ikke vil samarbeide, så få moren din med på å kreve husleie av ham, som blir brukt på vaskehjelp når det er hans tur. Som eier har din mor full rett til å sette krav til voksne barn som bor gratis, hun er slapp her.

Moren er da også i sin fulle rett til å være slapp. Hun bestemmer selv hva hun vil akseptere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis var broren min et ganske ordensmann når vi delte hybel sammen med han som senere ble mannen min:)

Vi delte på oppgavene mine oppgaver var: Middag(da jeg elsker å lage mat og tryller frem de lekreste retter og drikker:) Vaske do og bad og mitt eget rom:)

Broren min tok gang og sitt rom og 1/2 del av stuen

Han som ble mannen min, tok den andre 1/2 delen av stuen og sitt rom:)

Skrevet

Stakkars fyr, kan ikke tenke meg hvor mye kjerringmas han blir utsatt for.

Anonym poster: cad10ac41919e188a6dfeb3d00295126

Tenkte jeg også. Kjerringer må pirke på alle små detaljer.

Gjest Eurodice
Skrevet

Tenkte jeg også. Kjerringer må pirke på alle små detaljer.

Vi må håpe ingen dame er så uheldig å måtte drass med deg da, med dine nedlatende meninger. "Kjerringer". "Pirke på alle små detaljer". TS' bror gjør ikke det skapte grann annet enn å rote og skitne til. Er det et ideal for en mann, synes du?

Skrevet

Vi må håpe ingen dame er så uheldig å måtte drass med deg da, med dine nedlatende meninger. "Kjerringer". "Pirke på alle små detaljer". TS' bror gjør ikke det skapte grann annet enn å rote og skitne til. Er det et ideal for en mann, synes du?

Det er liksom gitt at damene skal sette standarden og menn bare mååå følge på?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det er liksom gitt at damene skal sette standarden og menn bare mååå følge på?

Det var ikke det jeg skrev! Jeg spurte deg om du synes at det er et ideal å være en mann som bare roter og skitner til og lever i en svinesti? Jeg og flere har anbefalt TS å flytte for seg selv.

Endret av Arabella
Skrevet

Det var ikke det jeg skrev! Jeg spurte deg om du synes at det er et ideal å være en mann som bare roter og skitner til og lever i en svinesti? Jeg og flere har anbefalt TS å flytte for seg selv.

Det enkleste må vel være å tilkalle mattilsynet og sørge for at mannen blir sparket på hodet ut av leiligheten. Så lenge han deler leiligheten med andre, må han sørge for å holde en hygienisk standard som er akseptabel.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det enkleste må vel være å tilkalle mattilsynet og sørge for at mannen blir sparket på hodet ut av leiligheten. Så lenge han deler leiligheten med andre, må han sørge for å holde en hygienisk standard som er akseptabel.

Hvis du leser fra begynnelsen vil du se at at det er bror og søster som deler leilighet. Det er morens leilighet som hun har latt sin sønn bo i mens hun bor annetsteds. TS, søsteren, bor sammen med sin bror fordi hun bor gratis. Det gjør broren også. Det er vel eier av leiligheten som må tilkalle mattilsynet eventuelt.

Flere av oss har anbefalt TS å se seg om etter et annet sted å bo, istedenfor å irritere seg over broren, og la ham leve i sitt eget rot og ufyseligheter.

Skrevet

Hvis du leser fra begynnelsen vil du se at at det er bror og søster som deler leilighet. Det er morens leilighet som hun har latt sin sønn bo i mens hun bor annetsteds. TS, søsteren, bor sammen med sin bror fordi hun bor gratis. Det gjør broren også. Det er vel eier av leiligheten som må tilkalle mattilsynet eventuelt.

Flere av oss har anbefalt TS å se seg om etter et annet sted å bo, istedenfor å irritere seg over broren, og la ham leve i sitt eget rot og ufyseligheter.

Jeg har lest hele tråden, og jeg ser at jeg kunne presisert at et er moren som bør være den som kontakter mattilsynet. Poenget er at han som gjør tilværelsen helsefarlig for sin søster, er den som må ut av boligen, ikke hun som stadig prøver å opprettholde levelige forhold i leiligheten. Med hjelp fra mattilsynet kan dette bestemmes som et tvangstiltak som effektueres umiddelbart etter at tilsynet har funnet sted.

Skrevet (endret)

Nå har jo han bodd der gratis et par år, og takker for seg med å svine til.

Kanskje en ide at han leide hos andre som satte litt mer krav til han?

Men uansett så skjer det ingenting om ikke moren i dette tilfelle tar på seg sine mest spisse stiletthæler, og setter foten kontant ned, eventuelt i ræva på guttebassen.

Endret av Themis
  • Liker 1
Skrevet

Hva skjer, TS?

Anonym poster: 16b94b6ab15bc4cb3b04bfb040242196

Skrevet

Stakkars fyr, kan ikke tenke meg hvor mye kjerringmas han blir utsatt for.

Anonym poster: cad10ac41919e188a6dfeb3d00295126

Stakkars fyr ja. Han lever som en gris. Synd på sånne som ikke klarer å få til normal hygiene. Han må være mentalt tilbakestående. Igjen; stakkars fyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...