Gå til innhold

Jobbintervju - sykepleiestud. - hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ringte på en jobb på fredag for å spørre litt, hun var veldig vennlig og sa "kom innom på mandag så tar vi en prat!", noe i den duren der.. Jeg svarte ja med en gang, uten å egentlig tenke på hva det betydde..

Fredag og lørdag har jeg brukt til å finne attester og få tilsendt de på mail hjemmefra.. Flytte hjemmefra uten cv+attest.. :sjokkert:

Men det fikset seg. *phu*

Jeg lurer på nå, hvordan går man kledd på intervju på et sykehus? Jeg er sykepleiestudent og vil gjerne gi et bra inntrykk. For denne jobben vil jeg ha :D Jeg har hatt jobber før, men der betydde ikke klesvalg så mye.

Generelt er vel dress og kanskje et mer stivt antrekk passende? Jeg tenker at et sykehus ikke er så stivt..? Jeg skal på skolen før intervjuet, så kan kanskje ikke komme i dressjakke der..? (Ikke at jeg har dressjakke i skapet, men..)

Så jeg tenker på svarte skinnstøveletter, svarte jeans og en beige genser. Også sette håret opp i en tutt? :P

Noen som har tips? :herremann:

Og spar dere for idiotiske kommentarer....

Anonym poster: 00a5b3fa55bab94f16b514478154293c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, hadde vært ok om du kom i joggesko. Det er en sykepleierjobb, liksom :fnise:

Anonym poster: ae2e35bd420d3fb5bd6205b7f6b84594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke hatt joggesko til et jobbintervju.. Synes det du tenker på, høres fint ut. :)

Anonym poster: 830306edd552b5f89bd705fc42bd4cd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke ta på deg 10 cm hæler, men joggesko på jobbintervju= nei. Selv om man har på seg sykepleieruniform på jobb, dukker man ikke opp kledd i sykepleieruniform på intervjuet.

Kjør støvletter elller ballerinasko.

Anonym poster: 65cddf4bce690dfbf5e1c3ba99c9d754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du har på deg spiller ingen rolle, så lenge du ser ren og velstelt ut.