Gå til innhold

Reiseforsikring, innenlands. Nødvendig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal snart reise med fly for å besøke familie. Har med ett barn. Skal sjekke inn én koffert med klær. Verdisaker (kamera, osv) har jeg i veska mi. Vet ikke om jeg tar med vogn til jenta enda. Skal fly ett direktefly.

Trenger man egentlig reiseforsikring for en sånn tur? Trenger vi helsehjelp får vi jo uansett det gratis, og sjansen for at bagasjen skulle forsvinne er vel ekstremt liten?

For øyeblikket har jeg ikke gyldig reiseforsikring. Skal ikke reise utenlands før til sommeren, så hadde tenkt å vente med å kjøpe ny helårsforsikring til da.

Anonym poster: c1db0ed703fa8dbe096914c82db3eee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal snart reise med fly for å besøke familie. Har med ett barn. Skal sjekke inn én koffert med klær. Verdisaker (kamera, osv) har jeg i veska mi. Vet ikke om jeg tar med vogn til jenta enda. Skal fly ett direktefly.

Trenger man egentlig reiseforsikring for en sånn tur? Trenger vi helsehjelp får vi jo uansett det gratis, og sjansen for at bagasjen skulle forsvinne er vel ekstremt liten?

For øyeblikket har jeg ikke gyldig reiseforsikring. Skal ikke reise utenlands før til sommeren, så hadde tenkt å vente med å kjøpe ny helårsforsikring til da.

Anonym poster: c1db0ed703fa8dbe096914c82db3eee9

Lurt med reiseforsikring uansett. I prinsippet gjelder reiseforsikringer så snart du går ut av døra. Jeg fikk feks igjen på reiseforsikringen da lommetyver stjal mobilen min på et utested ca 1 km fra der jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...