Gå til innhold

Jenter: Forklar meg Bieber-hysteriet!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor blir dere så hysteriske av å se denne feminine barnerumpa? Og greit, selv om dere synes han er kjekk, forstår dere ikke at dere har mye større sjans på en som ikke er kjendis og har millioner av fans?

Anonym poster: 98c384fa5638d5f25030e6903f74c3b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er populær. Populære gutter er attraktive for jenter. Og ikke minst, han har dog et stort talent.

Skrevet

Jeg forstår heller ikke dette. Jeg synes det er både unødvendig og respektløst å snakke stygt om gutten(som så mange, spesielt gutter, gjør), men jeg forstår heller ikke all hypen. For meg ser han ut som en gjennomsnittlig tenåringsgutt, med en fin(men ikke fantastisk) sangstemme.

Skrevet

Nå er det viktig å få med her at det er tenåringsjentene som liker fyren. Det er de som hyler og gråter når de ser ham. Ja, det finnes helt sikkert voksne folk som liker han også, men jeg vil tro at de klarer å beherske seg, Har du sett voksne kvinner bli "starstruck"? Nettopp.

Anonym poster: 40f3f3f984dc8032f99ab91e9f4338ac

Gjest avocadoen
Skrevet

Tror ikke det er så veldig mange jenter på 14 på KG, så det er vel ikke riktige plassen å spørre.

Jeg har vært fan av Billy Joel siden 5.klasse, og jeg tror jeg hadde grått om jeg hadde vært på konsert og fått sett han, men er eller har på ingen måte vært forelsket i han eller syntes han var kjekk. Synes bare musikken hans er så fantastisk! :)

• Liker 1
Skrevet

Nå er det viktig å få med her at det er tenåringsjentene som liker fyren. Det er de som hyler og gråter når de ser ham. Ja, det finnes helt sikkert voksne folk som liker han også, men jeg vil tro at de klarer å beherske seg, Har du sett voksne kvinner bli "starstruck"? Nettopp.

Anonym poster: 40f3f3f984dc8032f99ab91e9f4338ac

Det finnes noen unge voksne (20-årene) som er gale etter Bieber, men de er heldigvis i mindretall.

Anonym poster: 00742a151a05383eabbdd152e49b67b0

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor gutter sliter sånn med å forstå det åpenbare. Det første faktaen du bør plukke opp gjennom livet er at all den overfladiskheten du selv har kan du gange med 10 når du tenker på jenter. Det behovet du har for å uttrykke følelser og vise dine emosjoner kan du gange med 100 når det gjelder jenter.

Så da har du det svart på hvitt. Se for deg en deilig jente. Gang tiltrekningen din til henne med 10 og emosjonene rundt den tiltrekningen med 100. Så skjønner du det. Værre er det ikke.

Anonym poster: 74696124c5ce0ea276d1de1552af7b02

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor gutter sliter sånn med å forstå det åpenbare. Det første faktaen du bør plukke opp gjennom livet er at all den overfladiskheten du selv har kan du gange med 10 når du tenker på jenter. Det behovet du har for å uttrykke følelser og vise dine emosjoner kan du gange med 100 når det gjelder jenter.

Så da har du det svart på hvitt. Se for deg en deilig jente. Gang tiltrekningen din til henne med 10 og emosjonene rundt den tiltrekningen med 100. Så skjønner du det. Værre er det ikke.

Og menn er enkle sier de? Men jo forsåvidt, når de ikke klarer å forstå noe så åpenbart, men selvfølgelig gjør stor innsats i å benekte fakta som setter dem i dårlig lys så man kan vel ikke klandres.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Han lager musikk som er veldig "i tiden", han har (i følge mange) utseende med seg, og ikke minst så har han et STORT apparat rundt seg hvis jobb det er å sørge for at han holder seg i rampelyset.

Men dette er jo ikke et nytt fenomen, beatlemania anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...