AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Har dere "alltid" visst at dere var sånn, eller var det en spesiell hendelse eller noe som gjorde at dere fant det ut? Anonym poster: 2b9fd385093f325c6ba9b395b874d344
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Tror jeg alltid har vært "sånn". Eller, innerst inne har jeg nok vært det, så dukket det mer og mer opp fantasier om å bli tatt hardt i, bli brukt og bundet fast. Da skjønner jeg jeg var sånn. Dukket opp rundt da jeg var 15-16. Anonym poster: 27963613ff706f31f7644352320258ad
Gjest Katten. Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har alltid tent på dominant sex, men jeg har egentlig utviklet meg til å bli veldig dominant over tid.
Alice123 Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har så lenge jeg husker vært underdanig. Da jeg var liten (husker ned til jeg var ca 3 år) fikk jeg en spesiell, varm følelse inni meg, når vi lekte politi/røver og jeg ble tatt og bundet fast. Eller vi lekte mor/far/barn og jeg var barnet som skulle straffes for noe.
meesah Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Alltid visst det, men jeg er ikke underdanig som person. Bare seksuelt
Alice123 Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Ja vi snakker bare seksuelt nå, ikke sant?
Gjest Red Queen Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 For meg så føltes det som om jeg bestandig var på en slags søken etter noe, uten at jeg hadde det helt klart for meg hva det faktisk var som jeg lette etter. "åpenbaringen" skjedde da jeg til slutt havnet i seng med ei vidunderlig jente som jeg hadde et kort, romantisk forhold til (bi). Akkurat som meg så hadde hun en ganske utforskende og pikant tilnærming til kropp og sex, og oppfordret meg til å binde håndleddene hennes til sengepostene på hver side. Jeg fulgte naturligvis oppfordringen og i det jeg satt på brystet hennes og så hvor svak og villig hun var mens jeg hold hendene mine forsiktig rundt halsen hennes så visste jeg at dette, i denne maktposisjonen, er akkuart hvor jeg hører hjemme. Never looked back.
Noir Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Tja... Den første seksuelle fantasien jeg kan huske å ha hatt, i en alder av 8-9 år, var relatert til å være slave...
Ellsworth Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Har så lenge jeg kan huske hatt "varme følelser" spesielt rundt kiling. Men d/s-aspektet klikket ikke på plass for meg før i femteklasse, da jeg på oppfordring fra en klassekamerat bandt ham fast og kilte ham en morgen han var på overnattingsbesøk. Så vidt jeg husker ville han se hvor mye han kunne holde ut. Selv om det ikke skjedde noe av direkte seksuell natur, var opplevelsen såpass skjellsettende for meg at jeg visste at jeg ville oppleve dette igjen. Etter en stund fant jeg ut at jeg liker best å være underdanig, noe som er tilfelle også i dag.
Gjest inox Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har nok også alltid vært sånn, følt at noe var annerledes og vært søkende. For meg falt brikkene på plass som ca 10-12 åring, da kom jeg over en artikkel i et avisbilag. Det var intervju med 2-3 par som hadde S/M og/eller D/S som del av sine samliv, og hvordan hverdagen kunne se ut. Både sjokkerende og frydefullt å lese svart på hvitt at folk virkelig levde sine liv som i de hemmeligste fantasiene mine......
Alice123 Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har fra jeg var 3 år vært bevisst på at det å bli dominert, er "spesielt" for meg. At det var slik jeg var og at det gjorde meg lykkelig og hel. Men det var ikke før jeg var 9-10 år og leste en KK-artikkel om BDSM, at jeg forso at det hadde et navn og at det fantes andre som meg.
Gjest inox Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Denne tråden gjør meg glad i grunn så langt ser det ut til at alle, mer eller mindre bevisst, alltid har vært klar over denne siden ved seg selv. Så fint å høre
Alice123 Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg annser det for å være min legning (for ordens skyld, har jeg sex og forelsker meg i både menn og kvinner, og det som faller i mellom)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå