Gå til innhold

Strikket Brann genser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på en slik genser, jeg mener at før så kunne man kjøpe den på Brann butikken men nå har jeg ikke sett den der på en stund, så da vil jeg heller se om jeg kan få min mor til å strikke den til meg. Men er det noen som har oppskriften på den? Jeg har søkt litt rundt på nettet, men finner stort sett bare andre som spør om det samme. Noen snille KG brukere som vil hjelpe? :blomst:

post-37809-0-79590400-1349547318_thumb.j

Anonym poster: b8918b2b81fa42825ec199e01aa10fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luring ;)

TS trengte åpenbart hjelp! ;)

Anonym poster: 3c967211d88bd51fa16c8e4dac756d5d

• Liker 1
Skrevet

Hehe takk for den, men mitt hjerte står nok i brann ;)

Ingen andre som har oppskriften? :)

Anonym poster: d2b57c54cc8b304889ad730a684ece7d

Skrevet

Har leita rundt litt, og det jeg klarer å finne er at oppskrifta i 2005 var til salgs hos Garnhuset på Nesttun, kanskje de kan ha den?

Det høres også ut som om Dalegarn ei stund solgte ferdige gensere, så da er det kanskje deres oppskrift? Dalegarn pleier å være flinke til å hjelpe med gamle oppskrifter om de har mulighet, så ville sendt dem en mail og spurt :)

Det er det nærmeste jeg kommer :)

Skrevet

Har leita rundt litt, og det jeg klarer å finne er at oppskrifta i 2005 var til salgs hos Garnhuset på Nesttun, kanskje de kan ha den?

Det høres også ut som om Dalegarn ei stund solgte ferdige gensere, så da er det kanskje deres oppskrift? Dalegarn pleier å være flinke til å hjelpe med gamle oppskrifter om de har mulighet, så ville sendt dem en mail og spurt :)

Det er det nærmeste jeg kommer :)

Tusen takk for hjelpen! Jeg får ta kontakt med dem og høre :jepp:

Skrevet

Bare hyggelig :) liker å leke litt detektiv innimellom ;)

Skrevet

Jeg sendte mail til kundeservice hos Dale Garn, og jeg fikk tilsendt oppskriften via mail! Snille damen skrev at den egentlig har gått ut av produksjon men at hun sendte den til meg på mail så fikk jeg strikket den likevel :) Takk for tipset inox!

Skrevet

Så hyggelig - og godt det ordna seg :) Ja, jeg har hørt flere som har fått god hjelp av både dalegarn og sandnesgarn med å gå tak i gamle oppskrifter.

Ett tilfelle var det en blogger som gjorde ei gammel babyjakke så populær at de til sist la den ut gratis på sidene sine - begynte sikkert å bli av masemail :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...