Ruskemor Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Hei Jeg har fått litt dilla på å lage kaker/cupcakes og pynte dem fint. problemet mitt er at det ikke blir fint.. hehe Er det noen som vet om en god bok som har seg for steg med pynting. eller har en blogg? Helst på norsk. Har så lyst å lage sånne fine kaker :D Dette kan gjerne bli en tråd der folk legger ut bilder av bakverkene sine :D det hadde vært kjempe gøy!
KristineS Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Det beste tipset mitt er å finne bilder av kaker du liker på nett og bare prøve å etterligne. Veldig mange teknikker, bl.a. for å pynte cupcakes finner du på youtube. I tillegg finner du en del på bloggen passionforbaking.com. Engelsk navn, men hun skriver på norsk Avslutter med å legge ut noen bilder av kaker/cupcakes jeg har laget det siste året.
LilleTulla Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 http://www.sotesaker.no/index.php?main_page=product_info&products_id=40 De har en del andre bøker om kakedekorasjon også ser jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå