AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg er lei av at folk voldtas, vel, egentlig så er lei av all kriminelitet genrelt. Og strenge eller korte straffer ser jo ikke ut til å nytte uansett. Så hvorfor ikke innføre en voldtekstsone, eller kanskje bedre, en kriminellsone. Sperr av et område som er så og så stort og gi de kriminelle en egen lekeplass der alt er lov innenfor det område. Vil du begå kriminalitet så går du dit. Vil du bli utsatt for det så går du dit. Er sikkert noen som vil bli utsatt for kriminalitet også selv om jeg tror det er et fåtall. Og da kan alle de kriminelle begå sine forbrytelser der mot hverandre i stedenfor så vi vanlige får gå i fred. Kanskje de ikke synes det er så kult å rane, voldta og slikt lenger da de selv vil bli utsatt for det. Anonym poster: e7203670178adff09de5e05be5e5749b 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Det er jo "oss andre" det er kult å være kriminell mot. Det er tross alt mindre risiko å bryte seg inn hos den vanlige mann, enn hos et medlem i b-gjengen. Det du "tilbyr" er like fristende som å "tilby "kriminelle å kun bryte seg inn i hus med alarm. Jeg tror heller de velger de husene uten alarm. Anonym poster: 727155eb37ab1cbc199b5fc99001d653 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå