Gå til innhold

Holdbarhet på fetaost

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Åpnet en pakke Arla Apetina fetaost, den med soltørkede tomater i olje.

Puttet halvparten i en mini-tupperwareboks med tett lokk. Hvor lenge holder det seg i kjøleskap?

Takk! :blomst:

Endret av Chloe-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump?

Skrevet

Like lenge som datoen på orginalpakningen?

Skrevet

Like lenge som datoen på orginalpakningen?

Så det har altså ingenting å si at den originale foreseglingen ble brutt? Da er den isåfall god i seks uker i tupperware. :)

Skrevet

Det pleier jo å stå "holdbarhet etter åpning" på de fleste pakninger, gjør det ikke det på denne?

Ellers er det jo godt med olje i den, så jeg tror nok den holder en god stund. ;)

:heks:

Skrevet

Det pleier jo å stå "holdbarhet etter åpning" på de fleste pakninger, gjør det ikke det på denne?

Ellers er det jo godt med olje i den, så jeg tror nok den holder en god stund. ;)

Tusen takk for svar!

Det står ingenting om holdbarhet etter åpning.. Hva tenker du er "en god stund"? Den ble åpnet den 28.september. Jeg spiser fetaost så sjelden, så jeg vet ikke helt om jeg er flink til å dømme det på smak eller lukt. :fnise:

Signerer du alltid med en liten heks forresten? Ble visst litt forfjamset i den andre tråden jeg.

Skrevet (endret)

Jeg hadde glatt spist den både i dag og i morgen uten å bekymre meg en plass. Først og fremst er det en forholdsvis salt ost, så ligger den dekket av olje. Bare spis den, du.

Ja, jeg signerer som regel med en liten heks. Det er jo det jeg er, hvis du ser på avtaren min. ;) (Der du er "ivrig skribent" er jeg "heks")

Endret av Brunhilde
Skrevet

Jeg hadde glatt spist den både i dag og i morgen uten å bekymre meg en plass. Først og fremst er det en forholdsvis salt ost, så ligger den dekket av olje. Bare spis den, du.

Ja, jeg signerer som regel med en liten heks. Det er jo det jeg er, hvis du ser på avtaren min. ;) (Der du er "ivrig skribent" er jeg "heks")

Åååja, får ikke sånt opp på mobilen jeg! Så det på dataen nå. Uansett, takk for tips!

Gjest gjest17
Skrevet

Ganske sikker på at det er cirka en ukes tid den holder seg. Du kjenner det nokså kjapt på lukten også... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...