Gå til innhold

Klining = interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

lk<slgkjfdgkl<333

Endret av playah95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg bare lurte på hva dere mente om klining, hehe.

En fyr har bedt meg ut på date (hjemme hos ham), og jeg er veeeeldig usikker på om jeg er interresert, fremdeles har jeg nesten bestemt meg for at jeg vil kline med ham (jeg er egentlig en litt sånn "friends with benefits" type, han er mer kjærestetype) vil han tro at jeg er interessert hvis jeg kliner med ham tror dere?

Du har jo skrevet din egen fasit?

Ja, utvilsomt.

Anonym poster: 715279dad9017ae04c3babe0dfa6469b

• Liker 2
Skrevet

Du har jo skrevet din egen fasit?

Ja, utvilsomt.

Anonym poster: 715279dad9017ae04c3babe0dfa6469b

hm... hva mener dere andre?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ja, hadde en dame klina med meg, ville jeg tro hun var i hvertfall noe intersert, eller ektremt full.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er jo utvilsomt en fare for det, hvordan kan du tro noe annet?

• Liker 3
Skrevet

Klining viser at du er keen på han. Enten det er for der og da, eller som i et forhold. Skjønner ikke helt hvordan man kan tro noe annent om klining? Går man liksom rundt å kliner med vennene sine før man spør hva som skjer? :vetikke:

• Liker 5
Skrevet

Hvis du kliner med han uten å være interessert så lever du veldig opp til nicket ditt i hvert fall.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor har du lyst til å kline med han hvis du ikke har noen interesse av han?

Anonym poster: 2a6b22672fb02aa8ca144d836241befe

• Liker 2
Skrevet

hehe, tror jeg lever litt opp til nicket mitt :( men liksom, greit nok å kline en kveld, men skal det automatisk bety "jeg vil holde på med deg, og etterhvert kanskje bli i et forhold med deg" ??

Jeg vet at jeg var litt dum som gjorde det da..men han er handsome da

Skrevet

hehe, tror jeg lever litt opp til nicket mitt :( men liksom, greit nok å kline en kveld, men skal det automatisk bety "jeg vil holde på med deg, og etterhvert kanskje bli i et forhold med deg" ??

Jeg vet at jeg var litt dum som gjorde det da..men han er handsome da

Du virker mindre intelligent. Beklager.

• Liker 1
Skrevet

Du vet ikke om du er interessert, men du har bestemt deg for å kline med han? Hva er greia med det? For det første så har jeg aldri hørt om noen som har bestemt på forhånd at de skal kline med noen, og for det andre syns jeg det er skikkelig dårlig gjort å sende ut så tydelige signaler om at du er interessert når du egentlig ikke er det.... Særlig når du vet selv at du er ONS-typen, mens han er kjærestetypen. Ergo er dere ute etter to forskjellige ting.

Svaret er så åpenlyst, at det er nesten som du opprettet denne tråden for å gjøre deg selv kjent på forumet. Eller motta bestemte reaksjoner. ? ;)

• Liker 1
Skrevet

hehe, sorry, men klarer ikke heelt og formulere meg her.. er egentlig smart :(

har 4,8 snitt, slå deeeeeen. neida

kom heller med en syn på saken da

Skrevet

hehe, sorry, men klarer ikke heelt og formulere meg her.. er egentlig smart :(

har 4,8 snitt, slå deeeeeen. neida

kom heller med en syn på saken da

:fnise:

Fort deg, rediger innlegget før ulvene ser at du dumma deg mer ut!! Neida... :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Du vet ikke om du er interessert, men du har bestemt deg for å kline med han? Hva er greia med det? For det første så har jeg aldri hørt om noen som har bestemt på forhånd at de skal kline med noen, og for det andre syns jeg det er skikkelig dårlig gjort å sende ut så tydelige signaler om at du er interessert når du egentlig ikke er det.... Særlig når du vet selv at du er ONS-typen, mens han er kjærestetypen. Ergo er dere ute etter to forskjellige ting.

Svaret er så åpenlyst, at det er nesten som du opprettet denne tråden for å gjøre deg selv kjent på forumet. Eller motta bestemte reaksjoner. ? ;)

okeii, jeg skal forklare det litt bedre da. Jeg er liksom ikke helt sikker på om jeg liker ham, men tenkte å gi gutten en sjanse, han er jo kjempegrei..men det tar bare 100 år før jeg blir forelsket i folk, også tenkte jeg at hvis jeg klinte med han, så ble jeg kanskje det litt fortere.. og på daten da, så bare kysset han meg, og jeg kysset liksom tilbake, men det betyr ikke at jeg er interessert..jeg er fremdeles veldig usikker :P

Skrevet

:fnise:

Fort deg, rediger innlegget før ulvene ser at du dumma deg mer ut!! Neida... :gjeiper:

he he he

Skrevet

okeii, jeg skal forklare det litt bedre da. Jeg er liksom ikke helt sikker på om jeg liker ham, men tenkte å gi gutten en sjanse, han er jo kjempegrei..men det tar bare 100 år før jeg blir forelsket i folk, også tenkte jeg at hvis jeg klinte med han, så ble jeg kanskje det litt fortere.. og på daten da, så bare kysset han meg, og jeg kysset liksom tilbake, men det betyr ikke at jeg er interessert..jeg er fremdeles veldig usikker :P

OK... men jeg syns du skal vente med å sende ut så tydelige signaler før du vet om du er interessert. ;) Vente med klininga til du virkelige har å lyst å kline med han at du ikke kan la være (da vet du at du er interessert).

• Liker 2
Skrevet

OK... men jeg syns du skal vente med å sende ut så tydelige signaler før du vet om du er interessert. ;) Vente med klininga til du virkelige har å lyst å kline med han at du ikke kan la være (da vet du at du er interessert).

men ville liksom ikke ødelegge hele kvelden for han, og bare : "nei, ikke kyss meg" da virker det jo som det heeelt motsatte: at jeg ikke er interessert :P

Skrevet

men ville liksom ikke ødelegge hele kvelden for han, og bare : "nei, ikke kyss meg" da virker det jo som det heeelt motsatte: at jeg ikke er interessert :P

Du kan jo bare si at du ikke er klar for det ennå.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...