Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Er "øm" på samme måte som ved et blåmerke eller skrubbsår, men det er innvendig. Mest ved der jeg tror livmor og eggstokker er, men også resten av magen. Har hatt eggløsning for et par dager siden, og er garantert ikke gravid. Bruker heller ikke hormonprevensjon, av samme årsak som at jeg kan garantere at jeg ikke er gravid Langvarig PMS, men smerter i stedet for irritasjon? Eller hva kan dette være?
lillemeg90 Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Hvordan er avføringen din? Endres den mye? Eller er den stort sett lik hele tiden? Det som er dumt med oss damer er at det så mye i samme område;) Jeg trodde det var noe i veien med eggstokkene, men endte opp med å ha irritabel tarm:)
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Avføringen er helt fin, muuuuuligens litt mer luft enn jeg pleier ha, men det er mer sannsynlig pga at jeg har lagt om kosten litt (mer grønt, og generelt sunnere). Men fast og fin, og ingen smerter i forbindelse med den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå