AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Dere som har opplevd angst: Kan det å avlyse møter/aktiviteter like før man skal treffes være et symptom på angst? (møter man selv har foreslått). Har en venn som gjør dette ofte..er kontaktsøkende og kommer gjerne med forslag til møter for deretter anullere det hele - oftest på kort varsel. Når vi først møtes virker alt derimot helt normalt. Vet at h*n sitter mye hjemme alene,er litt ensom, og har få nære venner (etter eget utsagn), men er veldig aktiv på internet, med facebook,dating-sider osv. Jeg har lyst å spørre om angst er problemet,for jeg vil gjerne hjelpe. Men vil høre litt her om noen har opplevd dette.Kan det være angst? Anonym poster: a3bcd388b6349f84a4247a80c56dce73
Gjest Twelve12 Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Ja det kan være et tegn på angst. Kan også være andre ting. Angst har mange symptomer og de kan også være indoviduelle. Er best å prate med vedkommende =) 1
Nasse1 Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Det kan være symptom på angst, men tenker også at det er et typisk symptom på depresejon, Kanskje begge deler. Jeg sliter med angst med tilhørende depresjon, og må si at de er en veldig typisk strategi jeg bruker. Jeg sier som regel ja når noen foreslår noe, og kan ta initiativ selv også, delvis fordi jeg egentlig har lyst, og delvis for å kamuflere at det er noe galt. Personlig har jeg tidvis hvert litt skuffet over at ingen av vennene mine fanger det opp og skulle gjerne ønsket at noen hadde konfrontert meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå