AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #21 Skrevet 6. oktober 2012 Haha. Tragisk dame, uff Men hun som svarte høres ikke akkurat ut som noe brudepikemateriale heller. "It's not an honor to be a bridesmaid, it's a favor." Javel? Det var nytt for meg. Jeg har aldri oppfattet det som å gjøre bruden en tjeneste, og det har jeg ikke hørt om andre heller. Om man ikke akkurat ser det som en ære (noen vil kanskje se det som en selvfølge å bli spurt, og bli evig fornærmet hvis ikke) - så er det i det minste en glede. "For you, this wedding might feel like the most significant event of 2013, but for us it's just a night where we drink and eat." Såpass! Ja selvsagt er bryllupet viktigst for bruden, men hva slags folk er det egentlig som synes en venninnes bryllup ikke er av noen større betydning enn en hvilken som helst kveld? Høres ikke ut som noen jeg ville hatt på gjestelista. Om man av ulike grunner har aversjoner mot bryllup som konsept, eller bare rett og slett synes det er kjeeeeedelig, så bør man da som venn uansett være empatisk nok til å se dette fra brudens synspunkt, det er hennes store dag. Denne brudepiken høres like selvsentrert ut som bruden, synd det krasjer, de fortjener hverandre. Anonym poster: 8aa4fbbc5dae96f7b8ceb42a9e8afef6 2
Almarea Skrevet 7. oktober 2012 #22 Skrevet 7. oktober 2012 Det hadde vært vittig å lese hva denne bridezillaen svarte sin eks-brudepike 2
Gjest kiara_pusen Skrevet 7. oktober 2012 #23 Skrevet 7. oktober 2012 Takk Gjest for at du delte denne! Morsom og ikke minst lærerik. 1
Rakkerunge Skrevet 7. oktober 2012 #24 Skrevet 7. oktober 2012 Haha. Tragisk dame, uff Men hun som svarte høres ikke akkurat ut som noe brudepikemateriale heller. "It's not an honor to be a bridesmaid, it's a favor." Javel? Det var nytt for meg. Jeg har aldri oppfattet det som å gjøre bruden en tjeneste, og det har jeg ikke hørt om andre heller. Om man ikke akkurat ser det som en ære (noen vil kanskje se det som en selvfølge å bli spurt, og bli evig fornærmet hvis ikke) - så er det i det minste en glede. "For you, this wedding might feel like the most significant event of 2013, but for us it's just a night where we drink and eat." Såpass! Ja selvsagt er bryllupet viktigst for bruden, men hva slags folk er det egentlig som synes en venninnes bryllup ikke er av noen større betydning enn en hvilken som helst kveld? Høres ikke ut som noen jeg ville hatt på gjestelista. Om man av ulike grunner har aversjoner mot bryllup som konsept, eller bare rett og slett synes det er kjeeeeedelig, så bør man da som venn uansett være empatisk nok til å se dette fra brudens synspunkt, det er hennes store dag. Denne brudepiken høres like selvsentrert ut som bruden, synd det krasjer, de fortjener hverandre. Anonym poster: 8aa4fbbc5dae96f7b8ceb42a9e8afef6 Det er vel en viss mulighet for at denne venninna var litt... forbanna etter mailen fra bruden, og dermed overdrev bittelitegrann i svaret sitt? Er ikke sikker på om jeg ville svart noe mindre udiplomatisk hvis jeg fikk et sånt KRAVbrev fra bruden, for å si det sånn. For hun SPØR ikke, hun KREVER. Og det ikke så reint lite heller. Så jeg kan godt skjønne at man "i kampens hete" fyrer avgårde en sånn svarmail (eller verre også). 4
Portvinpiken Skrevet 7. oktober 2012 #25 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er ikke i tvil om at det finnes bridezillas som dette, men når jeg leser linken får jeg en sterk følelse av at svarene (om ikke også selve hovedmailen) er diktet opp for å lage en "god" historie. Det er ikke uvanlig for å lage en god story. Underholdende var den, men som sagt så er jo dette satt heeeelt på ytterste kanten og jeg nekter å tro at dette er representativt for de fleste som planlegger bryllup.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #26 Skrevet 8. oktober 2012 Nå var det vel heller ingen som påsto at dette er representativt for de fleste som planlegger bryllup?! TS skriver "Noen av brudene her inne høres ut som den her damen". Når man så vet at TS kanskje har en del lavere terskel enn flertallet, for å kalle noen bridezilla, så er det jo bare morsomt Om brevet - og svaret - er oppdiktet eller ekte, så er det uansett veldig underholdende, og ga iallfall meg en liten "oppvekker" om at jeg på enkelte punkter nok kan være litt bridezilla, selv om jeg prøver å la være Anonym poster: f749e45457b717f8a3037d0d975b28a4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå