Gå til innhold

Hvordan blir kriminelle behandlet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når noen blir arrestert for mord, voldtekt eller misbruk av barn, hva slags behandling får dem av politiet? Er politiet snille med dem og behandler de med respekt eller blir de latterligjort og mobbet og får tøff behandling?

Og hva skjer i en rettssal? Viser politiet, dommere og andre i rettsvesenet forakt for dem? Eller har de en "koselig" prat med dem og byr dem på "boller og brus"?

Anonym poster: 452037db888d21c89f93ee35f4dba096

Videoannonse
Annonse
Gjest blah blah
Skrevet

Etter hva jeg har sett så blir de behandlet som helt vanlige mennesker, og at det ikke er slike tilstander man ser på film hvor fengselsvaktene banker opp innsatte osv.

Nå vet ikke jeg hva som foregår når ingen andre er til stede da, min oppfattelse er kun basert på egne observasjoner og hva jeg blir fortalt av innsatte

Skrevet

Når noen blir arrestert for mord, voldtekt eller misbruk av barn, hva slags behandling får dem av politiet? Er politiet snille med dem og behandler de med respekt eller blir de latterligjort og mobbet og får tøff behandling?

Og hva skjer i en rettssal? Viser politiet, dommere og andre i rettsvesenet forakt for dem? Eller har de en "koselig" prat med dem og byr dem på "boller og brus"?

Anonym poster: 452037db888d21c89f93ee35f4dba096

Man blir satt på glattcelle.

Mange som sitter på glattcelle blir så gærne i hodet at de forsøker å ta livet sitt med og dunke hodet sitt inn i betongveggen.

Glattcellen bør forbyes.

Skrevet

Man blir satt på glattcelle.

Mange som sitter på glattcelle blir så gærne i hodet at de forsøker å ta livet sitt med og dunke hodet sitt inn i betongveggen.

Glattcellen bør forbyes.

Det er betraktelig lettere å ta livet sitt i en vanlig møblert celle. Hvorfor vil du heller ha det?

Anonym poster: 463a5d7724c2e0b48275b1004f71c129

Skrevet

Det er betraktelig lettere å ta livet sitt i en vanlig møblert celle. Hvorfor vil du heller ha det?

Anonym poster: 463a5d7724c2e0b48275b1004f71c129

Fordi ingen skal behandles som dyr. Hvorfor ønsker du heller det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...