Gå til innhold

Tøs, slut, hore, billig etc...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aner ikke. Jeg har gitt opp sex helt og fullt og anser samtidig sjangsen for kroppskontak forøvrig for å være så uendelig liten at jeg har lært meg til å leve uten.

Det er vel fordi norske kvinner er nokre jævla femnazier som ikkje er verd å bruke tid på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel fordi norske kvinner er nokre jævla femnazier som ikkje er verd å bruke tid på?

Nei, fordi jeg har til gode å inngå en dypere relasjon til en kvinne som en kan stole 100% på. Videre så trives kvinner ikke med min seksualitet. I alle fall ikke de kvinner jeg hr hatt nærkontakt med. Jeg tror min seksualitet er for feminin for dem da ting som nærhet, respekt, følelser o.l. må ligge i bunn før jeg kan bygge på med mer hemningsløs sex oppå der. Det synes rett og slett umulig å få dekket behovet for gjensidige følelser før sex'en blir mer dyrisk og rå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg har til gode å inngå en dypere relasjon til en kvinne som en kan stole 100% på. Videre så trives kvinner ikke med min seksualitet. I alle fall ikke de kvinner jeg hr hatt nærkontakt med. Jeg tror min seksualitet er for feminin for dem da ting som nærhet, respekt, følelser o.l. må ligge i bunn før jeg kan bygge på med mer hemningsløs sex oppå der. Det synes rett og slett umulig å få dekket behovet for gjensidige følelser før sex'en blir mer dyrisk og rå.

Eg har au dårlege erfaringar med det motsette kjønn. Eg prøver likevel å la ver å generalisere alle menn på grunnlag av dei to mennene eg faktisk har seksuell erfaring med ;) For å få eit statistisk bilete av noko, må ein som grunnregel ha minst tusen svar. Eg reknar med eg har rett når eg trur at du ikkje har vore saman med over tusen kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har au dårlege erfaringar med det motsette kjønn. Eg prøver likevel å la ver å generalisere alle menn på grunnlag av dei to mennene eg faktisk har seksuell erfaring med ;) For å få eit statistisk bilete av noko, må ein som grunnregel ha minst tusen svar. Eg reknar med eg har rett når eg trur at du ikkje har vore saman med over tusen kvinner?

Nei, jeg heter ikke Rune! Men over 20 mener jeg det må være. Kroppskontakt uten sex har vert nesten totalforbudt med alle disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg heter ikke Rune! Men over 20 mener jeg det må være. Kroppskontakt uten sex har vert nesten totalforbudt med alle disse.

Då må du ha vore borti nokre spesielle damer, i så fall...

Og så er det jo sånn at me ofte går etter ein spesiell type kvinner/menn, og dermed ofte ender opp med ganske like partnarar kvar gong...

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kanskje fordi mange kvinner veit av erfaring at ho ikkje kan gje kos utan nærmast å verte krevd sex av etterpå? Eg gav i alle fall til slutt opp å vera nær eksmannen min, for då visste eg at han berre tok det som ein invitasjon til sex, uansett kva eg hadde lyst til.

Dette er nett mi røynsle òg, Imli, med han eg var gift med. Han verka ikkje bry seg så mykje med meg elles, gav meg sjeldan eller aldri ein klem eller eit kjærteikn av seg sjølv. Dei gongane han gjorde det, forventa han sex. Når eg iblant trong hudkontakt, berre ein klem, ei omfamning, var det for han opptakt til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nett mi røynsle òg, Imli, med han eg var gift med. Han verka ikkje bry seg så mykje med meg elles, gav meg sjeldan eller aldri ein klem eller eit kjærteikn av seg sjølv. Dei gongane han gjorde det, forventa han sex. Når eg iblant trong hudkontakt, berre ein klem, ei omfamning, var det for han opptakt til sex.

Kjenner meg igjen der, diverre... Og det vert ein ond sirkel; ein får jo ikkje lyst på sex med ein person som ikkje gjev ein noko som helst i kvardagen heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar jenter seg så nær av dette? Jeg er mann og om en kvinne (eller mann) kaller meg for billig, kunne jeg omtrent ikke brydd meg mindre.

Anonym poster: b4ead1ef4aaa530726f4342f3db562ef

Når jeg tenker på disse uttrykkene tenker jeg på Piirka i borettslaget da han kalte søsteren til Narvestad for "Hælllvetes fittjævelll". For meg forteller slike uttrykk like mye om den som bruker uttrykket, som den det er rettet mot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Romantikken kommer i etterkant i vissheten av å ha delt noe veldig personlig og intimt. Jo skittnere sex jo bedre.

man kan ha skitten sex og likevel bruke andre dirty ord enn ludder og hore. Svært begrensa dirtytalk du kan da
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan ha skitten sex og likevel bruke andre dirty ord enn ludder og hore. Svært begrensa dirtytalk du kan da

Jeg liker å bruke flere ord en deg og så er min dirty talk begrenset? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...