Gå til innhold

Gressfetish (flaut)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en litt uvanlig fetish som jeg lurer på hva dere syntes om. Jeg tenner nemlig veldig på gress. Selv syntes jeg det er veldig tilfredsstillende og leke med gress og meg selv. Det blir en utrolig tinglende, kilete nesten ubeskrivelig følelse. Jeg syntes at alle burde prøve det, det kan være litt uvant, men etter hvert blir det mer og mer normalt. Jeg har tilogmed hatt samleie med gress før :O. Men tilbake til spørsmålet mitt, syntes dere at det er rart, merkelig eller flaut med en gressfetish?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes definitivt det er merkelig ja. Deilig å ha sex på gresset synes jeg, men ikke MED gresset. Blir like merkelig for meg som det å bli opphisset av trær.

Anonym poster: b5e2402c14ae64d98cc1f6c324c40bc4

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes dette virker som et trolleinnlegg.

(Ja, jeg vet det finnes uvanlige fetisher, som trefetish, men jeg tror likevel dette er trolling.)

Anonym poster: b1feb5058dd4c323b29421470bcc8250

• Liker 1
Skrevet

det er ikke tull, dere har sikkert prøvd å bli kilt av et gresstrå, (strå) eller lignende, det er utrolig deilig uansett hvor.

Skrevet

Du plager ingen, det går ikke ut over noen. Hvorfor plage seg selv med hva andre tror og tenker?

• Liker 5
Skrevet

Du plager ingen, det går ikke ut over noen. Hvorfor plage seg selv med hva andre tror og tenker?

Beste svaret i verden.

Skrevet

Hei! Jeg har en litt uvanlig fetish som jeg lurer på hva dere syntes om. Jeg tenner nemlig veldig på gress. Selv syntes jeg det er veldig tilfredsstillende og leke med gress og meg selv. Det blir en utrolig tinglende, kilete nesten ubeskrivelig følelse. Jeg syntes at alle burde prøve det, det kan være litt uvant, men etter hvert blir det mer og mer normalt. Jeg har tilogmed hatt samleie med gress før :O. Men tilbake til spørsmålet mitt, syntes dere at det er rart, merkelig eller flaut med en gressfetish?

jeg synes ikke alle burde prøve det.jeg er allergisk så ikke noe alternativ.men det er veldig spesielt.for spesielt interesserte

Anonym poster: 5aa75366e4ecf56b9da4208e3076d9d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...